Doba čtení: 4 min

HubSpot - Seznam nástrojů

Naši klienti se nás často ptají, jaké nástroje v sobě HubSpot obsahuje, aby si dokázali lépe představit, co jim jeho využití prakticky přinese.

Připravili jsme proto seznam většiny aktuálních nástrojů, které HubSpot ve svých balíčcích nabízí.

Že HubSpot ještě neznáte?

HubSpot je moderní marketingová platforma obsahující nástroje pro růst vaší firmy. Ať už potřebujete přivádět více návštěvníků na web, uzavírat více obchodů nebo přeměnit své zákazníky na promotéry vaší značky, HubSpot vám k tomu nabízí vše potřebné.

 

 

Co od HubSpotu očekávat? Méně starostí, více kontroly a funkční inbound marketingovou strategii podporující růst vaší firmy.

HubSpot v současnosti nabízí 4 produktové řady:

Všechny produktové řady jsou navíc dostupné v bezplatné verzi se základními nástroji, proto stojí za to je vyzkoušet. 

 

Najděte a konvertujte zájemce o vaše produktyKonverzní proces

Obsahová strategie
Tvořte obsah navržený pro lidi, ale optimalizovaný pro vyhledávače.

Kampaně
Na jednom místě vytvoříte vícekanálové inbound marketingové kampaně a rovnou sledujete jejich úspěšnost.

Výzvy k akci (CTA)
Během několika minut vytvoříte profesionální výzvy k akci, s nimiž snadno konvertujete návštěvníky stránek na zájemce. Včetně možnosti A/B testování.

Reklamy
Začněte cílit na ty uživatele, kteří nakupují a zjistěte, které reklamy fungují při konverzích.

Platforma pro webové stránky
S HubSpotem postavíte rychlé, spolehlivé a zabezpečené webové stránky, které váš web propojí s vašimi marketingovými aktivitami.

Vstupní stránky
Vytvářejte krásné a responzivní vstupní stránky zaměřené na konverzi vašich návštěvníků. Vypadají skvěle na každém zařízení.

Blogování
Publikujte blogové příspěvky a budujte si tak dlouhotrvající marketingová aktiva. Příspěvky optimalizované tak, aby byly k nalezení ve vyhledávačích a generující nové zájemce pro vaše obchodní zástupce.

Sociální sítě
Sdílejte příspěvky, monitorujte zmínky o vaší firmě či produktech a analyzujte výkon napříč sítěmi Facebook, LinkedIn atp.

Formuláře
Udělejte z neznámých návštěvníků vašich stránek identifikované zájemce díky formulářům pokládajícím správné otázky ve správný čas.

Lead Flows
Upravitelná pop-up okna pro sběr informací snadno nasadíte na libovolnou webovou stránku. Fungují i na mobilních zařízeních.

Konverzace
Všechny vaše komunikační kanály máte dostupné uvnitř jedné sdílené schránky. Nikdy tak neminete další možnost okouzlit zákazníky rychlou odpovědí.

Správce souborů
Vaše datové zdroje máte kdykoliv po ruce díky správci souborů, odkud je můžete rychle a spolehlivě sdílet.


Pracujte efektivně se zájemci o vaše produkty

Efektivní práce s leady

Automatizované workflows
Automatizace nad rámec pouhého e-mailu. Soustřeďte se na růst vaší firmy a věnujte méně času opakujícím se úlohám. Jednoduše vytvoříte sérii automatizovaných událostí, nastavíte spouštěče a o zbytek se postará HubSpot.

Segmentace seznamů
Segmentujte zájemce na základě kontaktních informací nebo podle úrovně jejich interakce s vašimi materiály. Dělejte skutečně personalizovaný marketing!

Lead Scoring
Vytvořte si vlastní systém bodování leadů na základě kteréhokoli ukazatele jejich chování a stanovte tak prioritně, komu se vaši obchodníci mají věnovat nejdříve.

Správa person
V systému si snadno vytvoříte marketingové persony, které vám pomohou vytvářet komunikaci na míru i sestavit vlastní datové přehledy.

E-mail marketing
Posílejte personalizované a pěkně vypadající marketingové e-maily a měřte, které zprávy jsou nejúčinnější.

Inteligentní obsah
Zvyšte účinnost svého marketingového snažení a ukažte každému návštěvníku obsah podle toho, co ho zajímá a v jaké fázi nákupního rozhodování se zrovna nachází.

Správa kontaktů
Spravujte své kontakty a jejich data pomocí filtrů a automatizovaných akcí.

Úkoly a aktivity
Ukládejte, sledujte, spravujte a analyzujte úkoly a aktivity, které budují vztah s vašimi zákazníky.

Společnosti
Ukládejte si záznamy k firmám, se kterými spolupracujete a sledujte všechna jejich data a aktivity na jednom místě.

Obchody
Ukládejte si produkty. Sledujte, spravujte a analyzujte obchody, na kterých zrovna pracuje váš obchodní tým.

Standardní SSL certifikát
Dopřejte vašim návštěvníkům klid v duši a zvyšte viditelnost svých stránek ve vyhledávání pomocí standardního SSL certifikátu.

Segmentace událostí
Segmentujte své kontakty a přizpůsobte jim svůj obsah na základě detailních informací o jejich interakcích s vaším webem nebo produktem.

Volání
Volejte přímo z HubSpotu. Své hovory můžete také nahrávat a ukládat přímo k danému kontaktu.

Schůzky
Vytvořte si vlastní odkaz pro plánování schůzek, který můžete sdílet s vašimi zákazníky a dát jim tak možnost rezervovat si schůzku přímo ve vašem kalendáři.

Dokumenty
Budujte si knihovnu obchodních dokumentů, sdílejte je přímo z HubSpotu a zjistíte, jak s nimi jejich příjemci nakládají.

E-mailové sekvence
Pošlete svým potenciálním zákazníkům automatizovanou sérii personalizovaných a načasovaných e-mailových zpráv - přímo z vaší schránky nebo z HubSpotu.

Mobilní aplikace
Své aktivity můžete spravovat pohodlně z jedné výkonné aplikace. Poskládejte si vlastní pracovní plochu a nejdůležitější metriky uvidíte na první pohled.

Sledování obchodních e-mailů
HubSpot bezchybně funguje se službami Gmail, sadou G Suite, aplikací Outlook nebo balíčkem Office 365. Na vteřinu přesně tak zjistíte, kdy si potenciální zákazník otevřel váš e-mail a pošlete mu perfektně načasovaný follow-up. Obchody nyní uzavřete rychleji než kdy před tím.

Příručky
Vytvořte si knihovnu prodejních materiálů, doporučených postupů a užitečných zdrojů. Nastavte si automatizovaná pravidla a obsah svému obchodnímu týmu doručíte ve chvíli, kdy ho potřebuje nejvíce.

 

Zaujměte své zákazníkyzaujmete zakazniky

Video
Vyvářejte a hostujte zajímavá videa s pokročilou analytikou a posuňte vpřed svůj marketing, prodej i služby.

Automatické boty
Nasaďte na web boty, které návštěvníkům pomohou s jednoduchými požadavky, jako je naplánování schůzky, dohledání dokumentace atp. Všechna data automaticky propadnou do CRM.

Help Desk
Zaznamenávejte a sledujte požadavky zákazníků na jednom místě. Automatizujte tvorbu tiketů, e-mailů a sledujte výkonnost vašeho týmu.

Znalostní databáze
Budujte si knihovnu pomocných článků, aby váš tým mohl trávit méně času odpovídáním na opakující se dotazy a více času pomocí zákazníkům.

Zpětná vazba od zákazníků
Zjistěte, jak jsou vaši zákazníci spokojení s vašimi produkty a službami. Dělejte průzkumy a jejich výsledky použijte ke zkvalitnění zákaznického servisu.

 

Měřte a vypočítejte si návratnost investic

Marketingové analýzy
Zjistěte, které z vašich marketingových aktivit vedou k nejvyšší návratnosti investic z hlediska množství návštěv, zájemců a zákazníků.
mereni a vyhodnocovani
Přehledy sociálních sítí
Sledujte růst vašeho publika, jeho zapojení a návratnost investic napříč různými sociálními sítěmi.

Atribuční přehledy
Spojte si metriky jako je konverzní poměr leadů či množství uzavřených obchodů zpátky s obsahem a akcemi, které jim předcházely.

E-mailové statistiky
Výkon vašich e-mailů snadno vyhodnotíte pomocí ukazatelů, jako je míra doručení, počet otevření nebo proklikovost.

Vlastní přehledy příjmů
Zobrazte si podrobný přehled, který prováže prakticky každou aktivitu s finančním příjmem, který vygenerovala. Ať už se jedná o jednorázový prodej nebo opakované plnění.

Statistiky kampaně
Uspořádejte svůj obsah do kampaní a snadno tak zjistíte, jak vaše marketingové úsilí přispívá k realizovaným prodejům.

Přehled vlastních událostí
Připravte si přehledy, které vám zobrazí data k vlastním událostem, jako je zhlédnutí videa či jiné podrobné interakce s vaším webem nebo produktem.

Cíle
Sledujte metriky související s konkrétním cílem spojeným se zákazníkem, jako je například doba odezvy na požadavek atp.

 

Spravujte svůj rostoucí tým

TýmyTeam management

Spravujte uživatele na více úrovních podle týmů, geografických oblastí, organizační jednotky, produktové řady atp.

Dělení obsahu

Přidělte svůj blog, vstupní stránky, webové stránky, formuláře a všechny další obsahové položky do týmů v rámci společnosti.

Uživatelská oprávnění
Určete, kdo může publikovat příspěvky na blogu nebo sociálních sítích, i kdo bude mít přístup k vybraným kontaktům v rámci vašeho účtu.

 

Nekonečné možnosti integrací - HubSpot Connect

HubSpot se pyšní nepřeberným množstvím integrací. Snadno s ním spojíte vaše současné marketingové nástroje, díky kterým získáte ještě hodnotnější data.

 

Přehled všech integrací

HubSpot Connect

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.