Doba čtení: 1 min

Posilujeme náš technologický arzenál o nástroj Lead Forensics

Buldok se od začátku svého vzniku snažil být fullservisovou online marketingovou agenturou nabízející běžné služby, jako je tvorba webových stránek, PPC reklama, SEO, marketing na sociálních sítích atp.

Vše se změnilo, když jsme se v roce 2018 stali prvním českým HubSpot Partnerem.

Od té doby jsme začali nad celým marketingem přemýšlet mnohem komplexněji a začali jsme jej přímo provazovat s prodejem a posléze i se zákaznickým servisem.

Výsledkem je, že jsme se z fullservisové online agentury stali agenturou poskytující služby napříč všemi fázemi životního cyklu zákazníka - od akvizice přes prodej až po poprodejní péči.

Co nám ovšem i po této proměně zůstalo je, že jsme fanoušci a pionýři v oblasti marketingové technologie.

V posledních týdnech jsme proto usilovně pracovali na úpravách naší produktové nabídky - viz homepage, a do tohoto nového portfolia nám skvěle zapadla služba Lead Forensics, se kterou jsme nyní navázali partnerskou spolupráci.

 

Co je Lead Forensics

 

Lead Forensics je lídrem v oblasti monitorování a identifikace návštěvníků webových stránek v B2B segmentu a je tak neocenitelným nástrojem moderních marketingových i prodejních týmů.

 

Průzkumy ukazují, že až 98 % návštěvníků webových stránek neučiní poptávku. A právě zde přichází na scénu Lead Forensics!

 

Lead Forensics vám umožní maximalizovat ROI webových stránek tím, že odhalí anonymní návštěvníky a prozradí vám, z jaké firmy daný návštěvník pochází.

S Lead Forensics vaši návštěvníci už nebudou jen anonymními čísly v Google Analytics. Stanou se z nich identifikované obchodní příležitosti, které stačí správně vytěžit a zobchodovat.

A věřte nám, že taková informace nakopne vaše lead generation aktivity, jako když nalijete vysokooktanový benzín do motoru svého vozu.

 

Identifikace návštěvníků

 

Pod identifikací návštěvníků si můžete představit zjištění údajů, jako je:

  • jméno firmy,
  • adresa firmy,
  • telefonní číslo,
  • odvětví,
  • výše obratu,
  • počet zaměstnanců,
  • navštívené stránky na vašem webu,
  • a mnoho dalšího.

Nejenže vám tato data poskytnou další úroveň hodnotných informací a postřehů o efektivitě vašeho online marketingu a prodejního procesu, ale hlavně budete schopni s jejich pomocí mnohem efektivněji zacílit nové potenciální zákazníky, a to dle jejich chování na vašem webu.

Vše samozřejmě vyhovuje GDPR.

 

Klíčové vlastnosti

 

Výčet klíčových vlastností Lead Forensics zahrnuje:

  • identifikaci návštěvníků z celého světa,
  • přístup k veškerým firemním kontaktům vašich návštěvníků,
  • tvorbu vlastních upozornění spouštěných v závislosti na chování návštěvníků na vašich stránkách,
  • monitoring dotazů zadaných do vyhledávače,
  • monitoring dotazů zadaných do interního vyhledávače na vašich stránkách,
  • monitoring klíčových slov z PPC reklamy,
  • pokročilý reporting,
  • snadnou instalaci měřícího kódu,
  • možnost přímé integrace na CRM a ERP systémy vaší firmy.

 

Pokud vás toto řešení zaujalo, rádi vám o něm řekneme více informací. Ale nejlepší bude, když si ho sami vyzkoušíte na 7 dní zdarma.

 

Žádost o zkušební verzi Lead Forensics

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.