Máme tu další nové funkce a nástroje přidané do HubSpotu v březnu 2021.
Pojďme si je společně představit.
Marketing Hub
Úkoly pro marketingové týmy
Nástroj marketingových úkolů je centrálním komunikačním kanálem a sdíleným prostorem ke sledování a měření výkonnosti kampaní.
Vytvářejte a zadávejte úkoly, přidávejte termíny jejich splnění, odkazy na marketingové materiály, připište poznámky a sledujte vývoj kampaně.
To vše pohodlně na jednom místě.
Tento nástroj je dostupný v kampaních v Marketing Hubu. Úkoly jsou také viditelné v nově upraveném kalendáři, a to včetně informací o kampaních, jako jsou připojené marketingové materiály, úkoly a termíny jejich splnění.
Zajímá vás tento nástroj více?
Sales Hub
Vyhodnocení hovoru na mobilu (pouze pro iOS)
Koučujte své obchodníky na cestách díky možnosti vyhodnocení mobilních hovorů.
Přímo z mobilní aplikace nyní můžete přistoupit k záznamům hovorů, přehrát je, pozastavit, přeskočit, okomentovat či zobrazit jejich přepisy.
Zajímá vás tento nástroj více?
Nový widget pro volání
HubSpot zjednodušil widget pro volání, takže můžete okamžitě volat na číslo kontaktu s předem uloženým nastavením, hovor ovládat ze samostatné obrazovky, přidávat či mazat poznámky a upravovat je dle vašich potřeb.
Zajímá vás tento nástroj více?
Předložení forecastů
Dopřejte svému managementu vlastní, do CRM integrovaný, pohled na forecasting vašeho týmu obchodníků.
Nyní můžete přidat forecast svých očekávaných měsíčních a čtvrtletních obchodů přímo v HubSpotu. Dejte sbohem Excelu - navždy!
Zajímá vás tento nástroj více?
Service Hub
Vylepšené prostředí editoru pro Chatflow
Nástroj pro tvorbu chatflow dostal vylepšenou navigaci, která jde v souladu s dalšími editory používanými v HubSpotu.
Všimněte si nové vodorovné navigační lišty, rozbalitelné nabídky nastavení a také widgetu chatu.
Zajímá vás tento nástroj více?
Odeslání e-mailu bez dokončení úkolu
Nyní máte možnost někomu poslat e-mail, aniž byste dokončili úkol spojený s tímto e-mailem.
Větší kontrola nad vašimi procesy se rovná větší úspoře času.
Zajímá vás tento nástroj více?
CMS Hub
Hromadný import obrázků z URL
Ruční stahování a nahrávání jednotlivých obrázků ze starého webu (či dalších zdrojů) může zabrat pěkně dlouho.
S novým hromadným importem obrázků jednoduše zapíšete libovolnou externí URL adresu do postranního panelu souborů a všechny obrázky z tohoto odkazu se automaticky uloží do vaší knihovny souborů v HubSpotu.
Zajímá vás tento nástroj více?
Filtrování a vyhledávání souborů podle typu souboru
Přidáváte do stránek předem uložený obsah z knihovny, ale nepamatujete si název daného souboru?
V CMS Hubu můžete nyní vyhledávat a filtrovat podle typu souboru, abyste rychleji našli své obrázky, videa a další soubory.
Do vyhledávacího pole navíc stačí přidat klíčové slovo, příponu nebo obojí.
Zajímá vás tento nástroj více?
Jednodušší nastavení blogu
Vyleštěte svůj web a přiveďte na něj potenciální zákazníky pomocí blogu.
Blogy jsou efektivním, marketingem schváleným a časem prověřeným způsobem, jak ukázat svým zákazníkům, že jste skutečnými experty na to, co děláte.
Proces vytvoření blogu na HubSpotu je nyní o poznání jednoduší a nezabere vám déle než tvorba landing page.
Zajímá vás tento nástroj více?
Nová lišta nástrojů v rich text modulu
Pro snazší editaci jednotlivých prvků na stránce, je nyní nabídka na liště nástrojů v rich text modulu kontextuální - tedy reaguje na to, jaký prvek máte zrovna vybraný (CTA, text, obrázek...) a dle toho vám nabídne možnosti pro jeho editaci.
Zajímá vás tento nástroj více?
Nové startovací šablony pro landing page
Do knihovny přednastavených šablon bylo přidáno osm nových předdefinovaných šablon pro landing page.
Zajímá vás tento nástroj více?
Data a Reporting
Konverzační inteligence
Automatické nahrávání, přepis a analýza hovorů vám pomůže lépe porozumět, kde si váš tým vede dobře, a kde je naopak prostor pro zlepšení.
Konverzace mají zároveň integraci se Zoomem, která vám umožňuje sledovat, kdy bylo během hovoru zmíněno konkrétní slovo. Klíčová slova jsou následně automaticky zalogována a jsou dostupná pro reporting.
Zajímá vás tento nástroj více?
Atribuce pro vytvořené dealy
Jestli potřebujete konvertovat stávajícího zákazníka nebo oslovit nového, kryjeme vám záda.
Nové možnosti atribuce změří vše, co předchází vytvoření dealu. Dostanete tak lepší pohled na efektivitu vašeho marketingu z pohledu generování a přípravy leadů před tím, než jsou předány salesu.
Zajímá vás tento nástroj více?
Nezařazené novinky
Workflows založené na konverzacích
Tento typ workflows může automatizovat činnosti, akce a další procesy vytvořené z vašich marketingových, obchodních a zákaznických chatů.
Je tak ideálním pro nastavení připomínek, tvorbu tiketů, spouštění emailů či notifikací atd.
Zajímá vás tento nástroj více?