Doba čtení: 2 min

Novinky v HubSpotu - červenec 2020

Ani během horkého července neusnuli vývojáři HubSpotu na vavřínech a do uživatelských portálů přidali řadu nových funkcí.

Pojďme se na ně společně podívat.

Marketing Hub

 

Nový druh zpoždění ve workflows: Delay until

V červenci přibyla do workflows nová možnost pro nastavení zpoždění.

Doposud bylo možné zpoždění nastavit pouze jako odpočet dnů, hodin či minut, což nad spouštěním odložených akcí neposkytovalo tu správnou kontrolu.

Pokud totiž uživatel učinil nějaký krok například v pátek o půlnoci a další naplánovaný krok ve workflow (např. odeslání follow-up e-mailu) byl nastaven se zpožděním 1 den, dostal daný uživatel follow-up e-mail v sobotu o půlnoci.

To samozřejmě nebyl ideální stav, protože takový e-mail s velkou pravděpodobností zapadne bez povšimnutí.

Řešení podobných situací nyní přináší nový druh zpoždění „delay until“.

HubSpot workflow - Delay until

Jeho prostřednictvím můžete nastavit zpoždění nikoliv jako časový odpočet, ale jako zpoždění na konkrétní den (dny) v týdnu. K tomu můžete vybrat i přesný čas v daném dnu.

HubSpot Delay Until workflow možnosti

Při výběru času se setkáte s další vychytávkou, a sice s výběrem časové zóny.

Můžete si tak vybrat, jestli se zpoždění bude řídit časovou zónou vašeho HubSpot účtu, nebo časovou zónou daného kontaktu.

Tím je ještě více posílena výkonnost této nové funkce.

Dostupné v:

  • Všechny Professional a Enterprise huby

 

Sales Hub

 

Editace meeting linků ostatních uživatelů

Uživatelé s oprávněním Super admin mohou nově upravovat meeting linky ostatních uživatelů.

Úprava Meeting Linku v Hubspotu

Super admin tak může například zkontrolovat a případně upravit existující meeting linky prodejcům, nebo jim může vytvořit zcela nové odkazy pro schůzky.

To vše pohodlně na dálku.

Dostupné v:

  • Všechny Sales huby

 

Hromadné odhlášení kontaktů ze sekvencí

Nově je možné hromadně odhlašovat uživatele ze sekvencí, a to prakticky na jedno kliknutí.

Stačí vybrat jednu sekvenci, zaškrtnout ty kontakty, které z ní chcete odstranit a kliknete na „Unenroll“.

Tyto kontakty nebudou nadále dostávat žádné follow-up e-maily z této sekvence.

Dostupné v:

  • Sales Hub Professional a Enterprise

 

Dostupnost úkolů v Gmailu

Tuto funkci ocení všichni uživatelé Gmailu. Pro práci s úkoly už nemusíte používat pouze HubSpot, ale úkoly můžete vytvářet a vyřizovat přímo v Gmailu.

Zobrazíte si je kliknutím na HubSpot rozšíření a poté vyberete záložku tasks.

HubSpot Tasks v Gmailu

Dostupné v:

  • Všechny huby

 

HubSpot Ecosystem

 

Synchronizace příležitostí ze Salesforce do několika pipeline v HubSpotu

S aktualizovanou integrací se Salesforce nyní můžete synchronizovat několik obchodních procesů do několika různých pipeline v HubSpotu.

Nikoliv pouze do jedné, jako tomu bylo doposud.

 

HubSpot CMS

 

Vlastní HTML v hlavičce jednotlivých blogových příspěvků

Při tvorbě blogových příspěvků můžete nyní do každého z nich zvlášť umístit vlastní kód, který se bude načítat uvnitř <head> elementu na stránce.

Head HTML v HubSpot Blog Postu

Můžete sem umístit třeba schema markup nebo jakýkoliv měřící javascript atd.

 

Vlastní témata a serverless funkce v Design manageru

Nyní můžete přímo v Design manageru vytvářet vlastní témata či serverless funkce.

Vlastní témata v HubSpot CMS

Kromě toho naleznete nově v Design manageru také složku @HubSpot, kde jsou náhledy defaultních zdrojových šablon, modulů atp. vytvořených HubSpotem.

HubSpot Folder v Design Manageru

 

E-maily pro přihlášení k odběru blogových příspěvků v CMS Hubu

Uživatelé CMS Hubu mají nyní přístup k funkci pro rozesílání e-mailů odběratelům blogových příspěvků.

Takto je možné poslat až 2 000 e-mailů měsíčně.

Tuto funkci naleznete v nastavení blogu.

 

Jste připraveni začít s HubSpotem?

 

Vždy se těšíme na nově představené funkce a nástroje v HubSpotu. Baví nás je ihned implementovat u našich klientů a umožnit jim tak vytěžit z HubSpotu maximum.

Pokud jste v tomto článku nalezli témata, o kterých se chcete dozvědět více,  kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme s jejich implementací či s nastavením  vhodné strategie.

 

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.