Ani v dubnu produktový tým HubSpotu nezahálel a připravil pro nás řadu nových funkcí, které nám zjednoduší každodenní práci.
Nástroj Produkty je dostupný v balíčcích Sales Hub Professional a Sales Hub Enterprise a umožňuje vytvářet knihovnu produktů se všemi jejich vlastnostmi.
Z knihovny pak lze produkty snadno přidávat do dealů, sledovat jejich prodeje v reportech atp.
K jednotlivým produktům je nyní možné přidat unikátní SKU kód, který lze mimo jiné využít pro vyhledávání daného produktu v knihovně, dealech nebo v cenových nabídkách.
Dosud bylo možné vytvářet vlastní properties pouze na úrovni kontaktů, firem, dealů a tiketů. Nyní můžeme vlastní properties vytvářet i pro produkty.
Stačí přejít do Nastavení -> Properties a z rozbalovací nabídky vybrat Product properties.
Poté si vytvoříte jakékoliv políčko potřebujete, a to vám bude kdykoliv k dispozici při práci s produkty.
Uživatelé mobilní aplikace ocení vylepšenou práci s úkoly.
Všechny klíčové informace o vašich úkolech, jako je typ úkolu, termín splnění úkolu, fronty, ..., můžete nyní vidět přehledně přímo ze záložky úkolů na spodní liště.
Nezapomeňte aktualizovat na poslední verzi aplikace.
V konverzacích si po posledním updatu můžete snadno vyfiltrovat komunikaci, na kterou jste již odpověděli - ať už přímo z konverzací či z CRM.
Nemusíte tak zbytečně znovu procházet všechna vlákna a kontrolovat, jestli jste zákazníkům již odpověděli a můžete se rovnou soustředit jen na nezodpovězené dotazy.
Uživatelé portálu Service Hub Starter mají nyní možnost automaticky měnit stav tiketu na základě odeslaného či přijatého e-mailu.
Týmu zákaznické podpory tak už žádný tiket nezapadne.
Kromě toho mají uživatelé přístup i do nástroje pro vytváření automatizovaných workflow.
Zde si můžete nastavit interní e-mail s upozorněním, že byl přijat nový tiket a svým zákazníkům můžete automaticky poslat e-mail s potvrzením, že byl jejich požadavek v pořádku přijat vaším zákaznickým oddělením.
Nové funkce můžete upravit v Nastavení > Service > Tickets.
Nově si můžete pro volání vybrat, jestli chcete uskutečnit hovor pomocí HubSpot volání nebo jakékoliv jiné volací aplikace 3. strany, která je dostupná v App Marketplace.
Během hovoru si také všimněte nového ukazatele kvality hovoru a volby pro výběr audio systému, kterým chcete hovor vést - sluchátka, zabudované reproduktory, interní mikrofon, cokoliv potřebujete použít.
Až doposud šlo k telefonním hovorů přiřadit jen jeden z předdefinovaných výsledků:
Nyní je však možné nastavit si pro výsledky hovorů vlastní možnosti přizpůsobené vaší firmě a nastaveným procesům.
Hodnoty je navíc možné použít i pro reporting produktivity.
Pro nové funkce přejděte do Nastavení > Sales > Call & meeting types.
S představením drag & drop editoru pro tvorbu a úpravu stránek může každý snadno vytvořit webovou stránku nebo landing page, a to bez znalosti kódování.
Drag & drop editor naleznete v nástroji Landing Pages a Website Pages.
S tím, jak se postupně množí properties v CRM často dojde k situaci, kdy zjistíte, že některá properties vlastně už ani nepotřebujete.
Nabízí se tak možnost tato properties nadobro smazat. Ale co když omylem smažeme to nesprávné? Nebo později přijdeme na to, že jsme to property vlastně na něco potřebovali?
S posledním updatem je o podobné situace postaráno.
Do Nastavení > Properties totiž přibyla nová záložka "Deleted properties", odkud je možné smazaná properties jednoduše obnovit.
Nástěnky jsou stěžejní pro sledování a vyhodnocování všech aktivit spojených s HubSpotem.
V každém HubSpot portálu nyní naleznete knihovnu nástěnek s předpřipravenými šablonami založenými na nejčastějších use cases a best practices.
Do knihovny se dostanete z jakéhokoliv dashboardu pomocí tlačítka "Create dashboard" vpravo nahoře.