Přinášíme vám bližší informace o novinkách a vylepšeních přidaných do HubSpotu v měsíci květnu.
Nejvýraznější změny si tentokrát vysloužil SEO nástroj, reklamní reporting a hlavní novinkou je sada nástrojů pro account-based marketing.
Pro lepší přehlednost jsme ke každému nástroji přidali informaci o tom, v jakém hubu je novinka dostupná.
SEO nástroj nyní ukazuje konkrétní doporučení pro vylepšení on-page SEO faktorů dané stránky.
Pokud máte stránky hostované na HubSpotu, uvidíte tato doporučení automaticky.
Pro stránky hostované na jiné platformě stačí v nástroji kliknout na tlačítko „Scan for recommendations“. HubSpot stránky projde a zobrazí vám doporučení pro zlepšení.
Po květnovém updatu tento nástroj nebude nadále zobrazovat SEO doporučení pro stránky, které jsou záměrně blokované před indexací vyhledávači.
Můžete se tak soustředit jen na ty stránky, které jsou pro vás důležité.
Dostupné v:
Markeťáci a správci reklam mají nyní přístup k rozšířeným reportovacím metrikám, jako jsou například:
Nové metriky naleznete pod Marketing > Ads > tlačítko Add Metrics. Dále si jen vyberete ty metriky, které chcete přidat do reportingu a je to.
Dostupné v:
Uživatelé balíčku Marketing Hub Starter mají nyní možnost přidat do svých marketingových e-mailů odkaz „Zobrazit e-mail v prohlížeči“.
Pokud se tak příjemcům z nějakého důvodu nezobrazí ve schránce e-mail správně, mohou tuto možnost použít jako záchytný bod a otevřít si plnou verzi e-mailu v prohlížeči.
Tuto funkci si můžete zapnout přímo v e-mailovém editoru na záložce Settings > Advanced Settings a zde naleznete přepínač „Web version“.
Dostupné v:
Nad rámec běžného zabezpečení poskytovaného automaticky HubSpotem si můžete nyní přidat další úroveň ochrany pomocí doménového nastavení - HSTS, Referrer & Content Security policies atp.
Více informací a všechny dostupné varianty zabezpečení naleznete v Settings > Domains & URLs.
Dostupné v:
Domovská stránka pro zacílené zákazníky je operačním střediskem vašeho marketingového a prodejního oddělení.
Předem vytipované firmy, které chcete získat za své zákazníky zde můžete hromadně označit jako klíčové zákazníky a soustředit tak své marketingově-obchodní aktivity prioritně na tyto klíčové firmy.
Tento nový nástroj naleznete na záložce Contacts > Target Accounts.
Po prvním spuštění se vás ujme online průvodce, který vás provede základním nastavením.
Dostupné v:
Jakmile si nějakou firmu označíte jako zacíleného zákazníka, můžete si k ní zobrazit velmi detailní profil informací.
Uvidíte zde například:
Snadno tak zjistíte, jak se práce na dané firmě aktuálně vyvíjí.
Dostupné v:
Podobně jako jsme zvyklí vytvářet si segmentované seznamy kontaktů, můžeme nyní stejně vytvářet i seznamy firem dle zadaných kritérií.
Tato funkce ještě více posílí vaše možnosti v rámci account-based marketingu a umožní vám vytvářet osobnější a relevantnější komunikaci.
Dostupné v:
Aby bylo možné udržet perfektní přehled nad vašimi account-based marketingovými aktivitami, přidal HubSpot do reportingu řadu přehledů, kde si vizuálně vytáhnete na povrch důležité ABM metriky i properties z HubSpot CRM.
Podívejte se na dostupné reporty sami v knihovně reportů pod volbou Target Accounts (nejdříve je nutné aktivovat nástroj Target Accounts na záložce Contacts > Target Accounts).
Pokud máte zájem o představení HubSpotu nebo potřebujete konzultaci či školení, jsme vám rádi k dispozici.