Blog pro B2B profesionály

Novinky v HubSpotu - květen 2020

Written by Lukáš Bárta | 9.6.20 10:17

Přinášíme vám bližší informace o novinkách a vylepšeních přidaných do HubSpotu v měsíci květnu.

Nejvýraznější změny si tentokrát vysloužil SEO nástroj, reklamní reporting a hlavní novinkou je sada nástrojů pro account-based marketing.

Pro lepší přehlednost jsme ke každému nástroji přidali informaci o tom, v jakém hubu je novinka dostupná.

 

Marketing Hub

 

Vylepšený nástroj pro SEO audit

SEO nástroj nyní ukazuje konkrétní doporučení pro vylepšení on-page SEO faktorů dané stránky.

Pokud máte stránky hostované na HubSpotu, uvidíte tato doporučení automaticky.

Pro stránky hostované na jiné platformě stačí v nástroji kliknout na tlačítko „Scan for recommendations“. HubSpot stránky projde a zobrazí vám doporučení pro zlepšení.

Po květnovém updatu tento nástroj nebude nadále zobrazovat SEO doporučení pro stránky, které jsou záměrně blokované před indexací vyhledávači.

Můžete se tak soustředit jen na ty stránky, které jsou pro vás důležité.

Dostupné v:

  • Všechny CMS huby
  • Marketing Hub Professional
  • Marketing Hub Enterprise

 

Rozšířený reporting pro reklamy

Markeťáci a správci reklam mají nyní přístup k rozšířeným reportovacím metrikám, jako jsou například:

  • náklady na získání leadu,
  • náklady na získání MQL,
  • náklady na získání SQL,
  • náklady na získání dealu,
  • příjmy vygenerované reklamou,
  • náklady na jednu návštěvu,
  • a mnoho dalších.

Nové metriky naleznete pod Marketing > Ads > tlačítko Add Metrics. Dále si jen vyberete ty metriky, které chcete přidat do reportingu a je to.

Dostupné v:

  • Marketing Hub Professional
  • Marketing Hub Enterprise

 

Webová verze marketingových e-mailů v Marketing Hub Starter

Uživatelé balíčku Marketing Hub Starter mají nyní možnost přidat do svých marketingových e-mailů odkaz „Zobrazit e-mail v prohlížeči“.

Pokud se tak příjemcům z nějakého důvodu nezobrazí ve schránce e-mail správně, mohou tuto možnost použít jako záchytný bod a otevřít si plnou verzi e-mailu v prohlížeči.

Tuto funkci si můžete zapnout přímo v e-mailovém editoru na záložce Settings > Advanced Settings a zde naleznete přepínač „Web version“.

Dostupné v:

  • Marketing Hub Starter

 

CMS Hub

 

Nové možnosti zabezpečení domény

Nad rámec běžného zabezpečení poskytovaného automaticky HubSpotem si můžete nyní přidat další úroveň ochrany pomocí doménového nastavení - HSTS, Referrer & Content Security policies atp.

Více informací a všechny dostupné varianty zabezpečení naleznete v Settings > Domains & URLs.

Dostupné v:

  • CMS Hub Enterprise

 

Nástroje pro account-based marketing

 

Domovská stránka pro zacílené zákazníky

Domovská stránka pro zacílené zákazníky je operačním střediskem vašeho marketingového a prodejního oddělení.

Předem vytipované firmy, které chcete získat za své zákazníky zde můžete hromadně označit jako klíčové zákazníky a soustředit tak své marketingově-obchodní aktivity prioritně na tyto klíčové firmy.

Tento nový nástroj naleznete na záložce Contacts > Target Accounts.

Po prvním spuštění se vás ujme online průvodce, který vás provede základním nastavením.

Dostupné v:

  • Všechny Sales huby
  • Marketing Hub Professional
  • Marketing Hub Enterprise

 

Profil zacíleného zákazníka

Jakmile si nějakou firmu označíte jako zacíleného zákazníka, můžete si k ní zobrazit velmi detailní profil informací.

Uvidíte zde například:

  • aktivity vašeho týmu,
  • rozjednané dealy,
  • přidružené kontakty,
  • návštěvnost stránek lidmi z dané firmy atp.

Snadno tak zjistíte, jak se práce na dané firmě aktuálně vyvíjí.

Dostupné v:

  • Sales Hub Professional
  • Sales Hub Enterprise

 

Segmentace firem do seznamů

Podobně jako jsme zvyklí vytvářet si segmentované seznamy kontaktů, můžeme nyní stejně vytvářet i seznamy firem dle zadaných kritérií.

Tato funkce ještě více posílí vaše možnosti v rámci account-based marketingu a umožní vám vytvářet osobnější a relevantnější komunikaci.

Dostupné v:

  • CRM a všechny huby

 

Reporty a nástěnky pro account-based marketing

Aby bylo možné udržet perfektní přehled nad vašimi account-based marketingovými aktivitami, přidal HubSpot do reportingu řadu přehledů, kde si vizuálně vytáhnete na povrch důležité ABM metriky i properties z HubSpot CRM.

Podívejte se na dostupné reporty sami v knihovně reportů pod volbou Target Accounts (nejdříve je nutné aktivovat nástroj Target Accounts na záložce Contacts > Target Accounts).

 

Pokud máte zájem o představení HubSpotu nebo potřebujete konzultaci či školení, jsme vám rádi k dispozici.