Je tu další kolo novinek, které do HubSpotu přibyly v květnu.
Máme s jejich zveřejněním zpoždění, tak pojďme rovnou na to!
CMS Hub
Koš na soubory
Smazali jste omylem z knihovny nějaký soubor? Nebo jste jej snad vymazali příliš brzy? Nebojte, nic není ztraceno! Nyní totiž stačí kliknout na novou ikonku koše a smazaný soubor se vrátí na původní místo.
Na tuto akci máte 90 dní ode dne, kdy byl smazán.
Export doporučení ze SEO nástroje
Nástroj pro SEO audit webových stránek vám umožňuje vyexportovat a e-mailem odeslat všechna SEO doporučení, která HubSpot během auditu najde.
Stačí přejít do SEO nástroje, kde rovnou pod tlačítkem Actions naleznete možnost Export, nebo si můžete všechna doporučení nejdříve zobrazit a nad jejich výpisem kliknout na tlačítko Export.
Na výběr jsou 3 exportní formáty: .csv, .xls, .xls.
Cílení cookie banneru podle geolokace
Do možností cílení cookie banneru přibyla možnost cílit dle zemí.
Tuto funkci naleznete cestou Settings > Privacy & Consent > Cookies.
Kliknutí na reklamu jako nové pravidlo pro smart content
Smart content nám umožňuje určit, jaký obsah se zobrazí jakému publiku.
Dosud jsme mohli pro zobrazování smart contentu používat typ zařízení, data z CRM a lokalitu daného uživatele. Nově k těmto kritériím přibyla možnost upravovat obsah, pokud je zdrojem návštěvy kliknutí na PPC reklamu.
Pokud tak někdo přijde z reklamy, můžeme snadněji upravit komunikaci landing page, aby například lépe odpovídala search intentu daného uživatele.
Firemní barvy jsou nyní dostupné rovnou z nástroje pro výběr barev
Firemní barvy definované v nastavení vašeho HubSpotu portálu budete mít nyní vždy po ruce.
Kdekoliv v HubSpotu otevřete editor s paletou barev, uvidíte v sekci Favourites ty své přednastavené.
CRM
Plynulejší práce se záznamy v CRM
Jistě jste si již všimli nové podoby záznamů v CRM. Tak například, aktivity na časové ose jsou sbalené a na kliknutí rozbalovatelné, oblast s nástroji v levém horním rohu je kompaktnější a také karty připojených objektů jsou značně užší.
Méně scrollování = rychlejší cesta k informacím.
Přizpůsobení CRM karet
Našimi zákazníky často poptávaná funkce je konečně tu!
CRM karty jsou nyní přizpůsobitelné a vy si tak můžete určit, jaké properties se zobrazí u připojených objektů nebo na kartách dealů v kanbanovém zobrazení.
Nemusíte se tak nadále spoléhat na hodnoty předdefinované HubSpotem a můžete si zobrazit ty, informace, které jsou pro váš tým nejdůležitější.
Priorita u dealů
Budeme se opakovat, ale i toto je funkce, po které řada klientů dlouhodobě volá, protože obchodníci měli často potíž zorientovat se v pipelině a hledali vizuální vodítko, které by jim pomohlo rychleji najít dealy s vyšší prioritou.
K tomuto účelu nyní do HubSpotu přibylo nové property nazvané příznačně Priority. To si nyní můžete zobrazit přímo na kartě dealů v kanbanovém zobrazení pipeliny a na první pohled tak uvidíte, jakým dealům se věnovat přednostně.
Posílání e-mailů z vlasních objektů
E-maily svým kontaktům nyní můžete posílat i z vlastních objektů - dosud to bylo možné jen z předdefinovaných objektů (kontaktů, firem, dealů či tiketů).
Filtry vlastních objektů v seznamech
A u vlastních objektů ještě zůstaneme. V seznamech totiž můžete pro filtraci nově začít využívat property z vlastních objektů a tiketů.
Marketing Hub
Data z kampaní a sekvencí dostupná v Custom Report Builderu
Váš marketingový tým nyní může pro vytváření vlastních reportů použít data z kampaní a sekvencí. Klíčové metriky si tak zobrazíte s větší lehkostí a hloubkou.
Konečně tak můžeme do reportingu přidat data z landing pages, marketingových e-mailů a dalších marketingových nástrojů.
A co my lidi ze salesu, ptáte se!? I na vás HubSpot myslel!
Sales tým může nyní vytvářet reporty na data ze sekvencí a zjistit, která z nich nejvíce rezonuje s vašimi zákazníky.
Sledování e-mailových odpovědí
Chcete měřit úspěšnost vašich e-mailových kampaní skrze množství odpovědí, které si daný mailing připíše? Nyní můžete. V HubSpotu u e-mailů naleznete novou událost "email reply".
Service Hub
Vylepšení importu a exportu knowledge base
Až doposud mohli uživatelé Service Hubu importovat články do knowledge base jen z Zendesku, Freshdesku, Helpscoutu či Intercomu.
Toto omezení už neplatí a pro import můžete jednoduše použít CSV. A to stejné navíc platí pro export.
Obsluha CRM během telefonického hovoru
Tato nová funkce vám pomůže snadno procházet záznam kontaktu v CRM i v průběhu telefonního hovoru.