Je tu další kolo novinek, které do HubSpotu přibyly v květnu.
Máme s jejich zveřejněním zpoždění, tak pojďme rovnou na to!
Smazali jste omylem z knihovny nějaký soubor? Nebo jste jej snad vymazali příliš brzy? Nebojte, nic není ztraceno! Nyní totiž stačí kliknout na novou ikonku koše a smazaný soubor se vrátí na původní místo.
Na tuto akci máte 90 dní ode dne, kdy byl smazán.
Nástroj pro SEO audit webových stránek vám umožňuje vyexportovat a e-mailem odeslat všechna SEO doporučení, která HubSpot během auditu najde.
Stačí přejít do SEO nástroje, kde rovnou pod tlačítkem Actions naleznete možnost Export, nebo si můžete všechna doporučení nejdříve zobrazit a nad jejich výpisem kliknout na tlačítko Export.
Na výběr jsou 3 exportní formáty: .csv, .xls, .xls.
Do možností cílení cookie banneru přibyla možnost cílit dle zemí.
Tuto funkci naleznete cestou Settings > Privacy & Consent > Cookies.
Smart content nám umožňuje určit, jaký obsah se zobrazí jakému publiku.
Dosud jsme mohli pro zobrazování smart contentu používat typ zařízení, data z CRM a lokalitu daného uživatele. Nově k těmto kritériím přibyla možnost upravovat obsah, pokud je zdrojem návštěvy kliknutí na PPC reklamu.
Pokud tak někdo přijde z reklamy, můžeme snadněji upravit komunikaci landing page, aby například lépe odpovídala search intentu daného uživatele.
Firemní barvy definované v nastavení vašeho HubSpotu portálu budete mít nyní vždy po ruce.
Kdekoliv v HubSpotu otevřete editor s paletou barev, uvidíte v sekci Favourites ty své přednastavené.
Jistě jste si již všimli nové podoby záznamů v CRM. Tak například, aktivity na časové ose jsou sbalené a na kliknutí rozbalovatelné, oblast s nástroji v levém horním rohu je kompaktnější a také karty připojených objektů jsou značně užší.
Méně scrollování = rychlejší cesta k informacím.
Našimi zákazníky často poptávaná funkce je konečně tu!
CRM karty jsou nyní přizpůsobitelné a vy si tak můžete určit, jaké properties se zobrazí u připojených objektů nebo na kartách dealů v kanbanovém zobrazení.
Nemusíte se tak nadále spoléhat na hodnoty předdefinované HubSpotem a můžete si zobrazit ty, informace, které jsou pro váš tým nejdůležitější.
Budeme se opakovat, ale i toto je funkce, po které řada klientů dlouhodobě volá, protože obchodníci měli často potíž zorientovat se v pipelině a hledali vizuální vodítko, které by jim pomohlo rychleji najít dealy s vyšší prioritou.
K tomuto účelu nyní do HubSpotu přibylo nové property nazvané příznačně Priority. To si nyní můžete zobrazit přímo na kartě dealů v kanbanovém zobrazení pipeliny a na první pohled tak uvidíte, jakým dealům se věnovat přednostně.
E-maily svým kontaktům nyní můžete posílat i z vlastních objektů - dosud to bylo možné jen z předdefinovaných objektů (kontaktů, firem, dealů či tiketů).
A u vlastních objektů ještě zůstaneme. V seznamech totiž můžete pro filtraci nově začít využívat property z vlastních objektů a tiketů.
Váš marketingový tým nyní může pro vytváření vlastních reportů použít data z kampaní a sekvencí. Klíčové metriky si tak zobrazíte s větší lehkostí a hloubkou.
Konečně tak můžeme do reportingu přidat data z landing pages, marketingových e-mailů a dalších marketingových nástrojů.
A co my lidi ze salesu, ptáte se!? I na vás HubSpot myslel!
Sales tým může nyní vytvářet reporty na data ze sekvencí a zjistit, která z nich nejvíce rezonuje s vašimi zákazníky.
Chcete měřit úspěšnost vašich e-mailových kampaní skrze množství odpovědí, které si daný mailing připíše? Nyní můžete. V HubSpotu u e-mailů naleznete novou událost "email reply".
Až doposud mohli uživatelé Service Hubu importovat články do knowledge base jen z Zendesku, Freshdesku, Helpscoutu či Intercomu.
Toto omezení už neplatí a pro import můžete jednoduše použít CSV. A to stejné navíc platí pro export.
Tato nová funkce vám pomůže snadno procházet záznam kontaktu v CRM i v průběhu telefonního hovoru.