Doba čtení: 2 min

Novinky v HubSpotu - Leden 2021

Přinášíme vám přehled prvních letošních novinek v HubSpotu.

Markeťáci jistě ocení nové možnosti video reportingu. Pro vedoucí obchodních týmů HubSpot nachystal týmový forecast. A uživatelé Service Hubu se mohou těšit na nové funkce v konverzacích. 

 

Marketing Hub

 

Nové možnosti reportingu u videí a událostí

Video reporting byl v HubSpotu dlouhou dobu neprávem oddělen od ostatních marketingových metrik. Kvůli tomu jsme nebyli schopni zcela přesně určit, jakou měrou se video podílí na našich marketingových úspěších. 

Tomu je teď konec.

Od ledna můžeme v report builderu nově používat hodnotu “Video View”, a to jako jeden ze zdrojů dat.

 

Budeme tak schopni určit,  jak video obsah ovlivňuje prodeje, množství odeslaných formulářů, dotazníky spokojenosti atd.


Také můžete měřit registrace k událostem i skutečnou “docházku” - včetně webinářů.

Díky více úrovňovému atribučnímu reportingu (dostupný pouze v HubSpot Marketing Hub Enterprise) si budou moci vaše marketingové týmy připsat plnou zásluhu na nově získaných obchodních příležitostech.

HubSpot Video reporting

 

Dostupné pro Professional a Enterprise licence:

  • Marketing Hub
  • CMS Hub
  • Service Hub

 

Zajímá Vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

 

Sales Hub

 

Týmový forecast

Vedoucí prodeje potřebují rychlý a přesný způsob, jak odpovědět na otázku: “Jak si vedou tvoje týmy?” Týmový forecast nabízí na tuto otázku odpověď.

Vedoucím pracovníkům totiž umožní rychle zobrazit vývoj plánovaných příjmů, a to s rozpadem na jednotlivé prodejní týmy.

Týmový forecast v HubSpotu

 

Zajímá Vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

Změna limitů u elektronických podpisů

Limity elektronických podpisů pro jednotlivé uživatele často komplikovaly práci těm nejúspěšnějším obchodníkům, kteří při dosažení limitu přišli o možnost elektronické podpisy využívat do jejich obnovení v dalším měsíci. Zatímco méně výkonní kolegové jich měli přebytek.

Limity byly proto nyní zvednuty z uživatelů na úroveň celého účtu. To jistě přinese mnohem vyšší flexibilitu v distribuci dostupných podpisů.

 

Zajímá Vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

 

Service Hub

 

Nové možnosti reportingu pro chat a e-mailové konverzace

Šéfové týmů zákaznického servisu nyní dostanou z HubSpotu mnohem více dat díky rozšířeným možnostem reportingu pro chat a e-mailové konverzace.

Konverzace se od teď stávají objektem, což znamená, že k nim nadále nepotřebujete mít přiřazený ticket, abyste je mohli využít do reportingu

Tyto metriky jsou pro přehled výkonnosti zákaznického servisu velmi důležité a mnoho našich českých zákazníků po nich v minulých měsících volalo, proto jsme rádi, že je tato funkce nyní vyřešena.

Reporting konverzací v HubSpotu

 

Chcete vidět tento nástroj v praxi?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

Filtr konverzací podle jména kontaktu

Pracovníci zákaznické podpory mohou nyní v inboxu snadno dohledat konkrétní konverzaci podle jména zákazníka.

HubSpot - Filtr konverzací podle jména kontaktu

Chcete vidět tento nástroj v praxi?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

Pohodlné drag&drop přidávání souborů do konverzací

Pro zákaznickou podporu je každé zbytečné kliknutí navíc jen otravným prvkem. HubSpot proto nyní přidal do konverzací novou funkci, která umožní operátorům vkládat do konverzací soubory pouhým přetažením myší.

+ Tato funkce je dostupná i pro chat.

 

HubSpot - Drag&Drop přidávání souborů do konverzací

 

Chcete vidět tento nástroj v praxi?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu



CMS Hub

 

Nové materiály pro marketplace

Marketplace obsahuje řadu nových materiálů. Najdete zde přes 50 nových šablon, řešení pro e-commerce, moduly pro realitní firmy, nástroje pro vzdělávání a mnoho dalšího.

Všechny dostupné nástroje, moduly a šablony naleznete zde.

 

Žádost o HubSpot demo

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.