Přinášíme vám přehled prvních letošních novinek v HubSpotu.
Markeťáci jistě ocení nové možnosti video reportingu. Pro vedoucí obchodních týmů HubSpot nachystal týmový forecast. A uživatelé Service Hubu se mohou těšit na nové funkce v konverzacích.
Marketing Hub
Nové možnosti reportingu u videí a událostí
Video reporting byl v HubSpotu dlouhou dobu neprávem oddělen od ostatních marketingových metrik. Kvůli tomu jsme nebyli schopni zcela přesně určit, jakou měrou se video podílí na našich marketingových úspěších.
Tomu je teď konec.
Od ledna můžeme v report builderu nově používat hodnotu “Video View”, a to jako jeden ze zdrojů dat.
Budeme tak schopni určit, jak video obsah ovlivňuje prodeje, množství odeslaných formulářů, dotazníky spokojenosti atd.
Také můžete měřit registrace k událostem i skutečnou “docházku” - včetně webinářů.
Díky více úrovňovému atribučnímu reportingu (dostupný pouze v HubSpot Marketing Hub Enterprise) si budou moci vaše marketingové týmy připsat plnou zásluhu na nově získaných obchodních příležitostech.
Dostupné pro Professional a Enterprise licence:
- Marketing Hub
- CMS Hub
- Service Hub
Zajímá Vás tento nástroj více?
Sales Hub
Týmový forecast
Vedoucí prodeje potřebují rychlý a přesný způsob, jak odpovědět na otázku: “Jak si vedou tvoje týmy?” Týmový forecast nabízí na tuto otázku odpověď.
Vedoucím pracovníkům totiž umožní rychle zobrazit vývoj plánovaných příjmů, a to s rozpadem na jednotlivé prodejní týmy.
Zajímá Vás tento nástroj více?
Změna limitů u elektronických podpisů
Limity elektronických podpisů pro jednotlivé uživatele často komplikovaly práci těm nejúspěšnějším obchodníkům, kteří při dosažení limitu přišli o možnost elektronické podpisy využívat do jejich obnovení v dalším měsíci. Zatímco méně výkonní kolegové jich měli přebytek.
Limity byly proto nyní zvednuty z uživatelů na úroveň celého účtu. To jistě přinese mnohem vyšší flexibilitu v distribuci dostupných podpisů.
Zajímá Vás tento nástroj více?
Service Hub
Nové možnosti reportingu pro chat a e-mailové konverzace
Šéfové týmů zákaznického servisu nyní dostanou z HubSpotu mnohem více dat díky rozšířeným možnostem reportingu pro chat a e-mailové konverzace.
Konverzace se od teď stávají objektem, což znamená, že k nim nadále nepotřebujete mít přiřazený ticket, abyste je mohli využít do reportingu.
Tyto metriky jsou pro přehled výkonnosti zákaznického servisu velmi důležité a mnoho našich českých zákazníků po nich v minulých měsících volalo, proto jsme rádi, že je tato funkce nyní vyřešena.
Chcete vidět tento nástroj v praxi?
Filtr konverzací podle jména kontaktu
Pracovníci zákaznické podpory mohou nyní v inboxu snadno dohledat konkrétní konverzaci podle jména zákazníka.
Chcete vidět tento nástroj v praxi?
Pohodlné drag&drop přidávání souborů do konverzací
Pro zákaznickou podporu je každé zbytečné kliknutí navíc jen otravným prvkem. HubSpot proto nyní přidal do konverzací novou funkci, která umožní operátorům vkládat do konverzací soubory pouhým přetažením myší.
+ Tato funkce je dostupná i pro chat.
Chcete vidět tento nástroj v praxi?
CMS Hub
Nové materiály pro marketplace
Marketplace obsahuje řadu nových materiálů. Najdete zde přes 50 nových šablon, řešení pro e-commerce, moduly pro realitní firmy, nástroje pro vzdělávání a mnoho dalšího.
Všechny dostupné nástroje, moduly a šablony naleznete zde.