Jsou tady poslední novinky v HubSpotu za rok 2019.
Co je nového v Marketing Hubu
Volba kvality obrázků
HubSpot až doposud automaticky upravoval kvalitu všech nahraných obrázků tak, aby se jednak rychle načítaly, jednak aby nedošlo k výrazným ztrátám v jejich rozlišení.
Nyní máte možnost si sami zvolit, v jaké kvalitě chcete obrázek v e-mailu nebo na stránce zobrazit:
- Vysoká kvalita: Vysoká kvalita obrázku s větší velikostí souboru a potenciálně také delší dobou načítání.
- Základní nastavení: Rovnováha mezi kvalitou a velikostí souboru - tak, jak tomu bylo doposud.
- Nízká kvalita: Nižší kvalita obrázku výměnou za menší soubor.
Přizpůsobení pop-up formulářů
Tato novinka přináší do komunikace v HubSpotu další úroveň personalizace. Při tvorbě pop-up formulářů bylo zatím možné jen vybrat si stránky, na kterých chceme pop-upy zobrazovat.
Nyní můžete pro cílení pop-upů zvolit mnoho dalších kritérií a poskytnout tak návštěvníkům ještě lepší zážitek.
Pro zobrazení nebo skrytí pop-up formulářů můžete použít:- Segmentované seznamy: Pokud je daný kontakt na jednom z vašich HubSpot seznamů.
- Typ návštěvníka: Je návštěvník vaším kontaktem uloženým v CRM, nebo se jedná o nového návštěvníka?
- Druh zařízení: Druh zařízení, které návštěvník používá při návštěvě webu.
- Jazyk prohlížeče: Nastavení jazyka použité v prohlížeči vašeho návštěvníka.
- Stát: Stát, odkud návštěvník přichází na web - určeno IP adresou.
- Call-to-action: Klikl návštěvník na nějaké z vašich CTA?
- Kolik dní uběhlo od poslední návštěvy
- Formulář: Viděl už návštěvník vybraný formulář na vašem webu?
- Počet návštěv: Kolikrát už byl návštěvník na vašem webu.
- Navštívené stránky: Pokud návštěvník již navštívil vybrané URL vašeho webu.
- Odkazující URL: Pokud se návštěvník na vaše stránky dostal z vybraných URL adres.
- Téma ze SEO nástroje: Pokud si návštěvník zrovna prohlíží stránku, která je v HubSpot SEO nástroji spojená s konkrétním tématem.
- Historie SEO témat: Pokud si návštěvník v minulosti zobrazil nějakou stránku, která je v HubSpot SEO nástroji spojená s konkrétním tématem.
Možnost vytvářet LinkedIn reklamy přímo v HubSpotu
Vytváření reklam pro generování leadů na LinkedInu lze nyní provádět přímo v HubSpotu.
Reklamy pro generování leadů v sobě zobrazují formulář, který je automaticky vyplněn údaji daného uživatele uvedenými v jeho LinkedIn profilu.
Pokud máte zapnutou synchronizaci leadů, dostanete všechna data rovnou do HubSpotu, odkud je můžete využít pro segmentaci, retargeting, marketingovou automatizaci atp.
Nové reklamní reporty
Spolu s možností vytvářet reklamy na LinkedIn, najdete v HubSpotu také 6 nových reklamních reportů, které vám pomohou s vyhodnocováním efektivity vašich reklamních kampaní.
Co je nového v Sales Hubu
Videa v šablonách a sekvencích
Rozšiřte svou obchodní komunikaci o novou úroveň. Do šablon a e-mailových sekvencí nyní snadno přidáte videa. Při jejich vytváření stačí kliknout na ikonu videa a zobrazí se vám možnost výběru uloženého videa nebo natočení nového záznamu.
Export dat
V Sales Hubu Professional a Enterprise nyní můžete exportovat data ven z HubSpotu pro jejich externí zpracování a analýzu. Na výběr máte ze 4 oblastí: kontakty, obchodní obsah, produktivita obchodního týmu a produktivita servisního týmu.
Kromě nových možností exportu došlo také ke zlepšení funnelových reportů.
Přidání priority k úkolům
K úkolům v HubSpotu můžete nyní přidat vysokou prioritu a lépe si tak srovnat důležitost činností na daný den.
Komentáře v CRM
K poznámkám, hovorům a schůzkám v HubSpot CRM lze nově přidávat komentáře a označovat ostatní členy týmu.