Doba čtení: 2 min

Novinky v HubSpotu - prosinec 2019

Jsou tady poslední novinky v HubSpotu za rok 2019.

 

Co je nového v Marketing Hubu

 

Volba kvality obrázků

HubSpot až doposud automaticky upravoval kvalitu všech nahraných obrázků tak, aby se jednak rychle načítaly, jednak aby nedošlo k výrazným ztrátám v jejich rozlišení.

Nyní máte možnost si sami zvolit, v jaké kvalitě chcete obrázek v e-mailu nebo na stránce zobrazit:

  • Vysoká kvalita: Vysoká kvalita obrázku s větší velikostí souboru a potenciálně také delší dobou načítání.
  • Základní nastavení: Rovnováha mezi kvalitou a velikostí souboru - tak, jak tomu bylo doposud.
  • Nízká kvalita: Nižší kvalita obrázku výměnou za menší soubor.

HubSpot Optimalizace obrázků

 

Přizpůsobení pop-up formulářů

Tato novinka přináší do komunikace v HubSpotu další úroveň personalizace. Při tvorbě pop-up formulářů bylo zatím možné jen vybrat si stránky, na kterých chceme pop-upy zobrazovat.

Nyní můžete pro cílení pop-upů zvolit mnoho dalších kritérií a poskytnout tak návštěvníkům ještě lepší zážitek.

Pro zobrazení nebo skrytí pop-up formulářů můžete použít:
  • Segmentované seznamy: Pokud je daný kontakt na jednom z vašich HubSpot seznamů.
  • Typ návštěvníka: Je návštěvník vaším kontaktem uloženým v CRM, nebo se jedná o nového návštěvníka?
  • Druh zařízení: Druh zařízení, které návštěvník používá při návštěvě webu.
  • Jazyk prohlížeče: Nastavení jazyka použité v prohlížeči vašeho návštěvníka.
  • Stát: Stát, odkud návštěvník přichází na web - určeno IP adresou.
  • Call-to-action: Klikl návštěvník na nějaké z vašich CTA?
  • Kolik dní uběhlo od poslední návštěvy
  • Formulář: Viděl už návštěvník vybraný formulář na vašem webu?
  • Počet návštěv: Kolikrát už byl návštěvník na vašem webu.
  • Navštívené stránky: Pokud návštěvník již navštívil vybrané URL vašeho webu.
  • Odkazující URL: Pokud se návštěvník na vaše stránky dostal z vybraných URL adres.
  • Téma ze SEO nástroje: Pokud si návštěvník zrovna prohlíží stránku, která je v HubSpot SEO nástroji spojená s konkrétním tématem.
  • Historie SEO témat: Pokud si návštěvník v minulosti zobrazil nějakou stránku, která je v HubSpot SEO nástroji spojená s konkrétním tématem.

 

Možnost vytvářet LinkedIn reklamy přímo v HubSpotu

Vytváření reklam pro generování leadů na LinkedInu lze nyní provádět přímo v HubSpotu.

Reklamy pro generování leadů v sobě zobrazují formulář, který je automaticky vyplněn údaji daného uživatele uvedenými v jeho LinkedIn profilu.

Pokud máte zapnutou synchronizaci leadů, dostanete všechna data rovnou do HubSpotu, odkud je můžete využít pro segmentaci, retargeting, marketingovou automatizaci atp.

 

Nové reklamní reporty

Spolu s možností vytvářet reklamy na LinkedIn, najdete v HubSpotu také 6 nových reklamních reportů, které vám pomohou s vyhodnocováním efektivity vašich reklamních kampaní.

Reklamní reporty

 

Co je nového v Sales Hubu

 

Videa v šablonách a sekvencích

Rozšiřte svou obchodní komunikaci o novou úroveň. Do šablon a e-mailových sekvencí nyní snadno přidáte videa. Při jejich vytváření stačí kliknout na ikonu videa a zobrazí se vám možnost výběru uloženého videa nebo natočení nového záznamu. 

 

Export dat

V Sales Hubu Professional a Enterprise nyní můžete exportovat data ven z HubSpotu pro jejich externí zpracování a analýzu. Na výběr máte ze 4 oblastí: kontakty, obchodní obsah, produktivita obchodního týmu a produktivita servisního týmu.

Kromě nových možností exportu došlo také ke zlepšení funnelových reportů.

 

Přidání priority k úkolům

K úkolům v HubSpotu můžete nyní přidat vysokou prioritu a lépe si tak srovnat důležitost činností na daný den.

 

Komentáře v CRM

K poznámkám, hovorům a schůzkám v HubSpot CRM lze nově přidávat komentáře a označovat ostatní členy týmu. 

 

Žádost o HubSpot demo

 

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.