Buldok Marketing letos na podzim oslaví 3 roky působení na českém trhu. Za tu dobu jsme ušli pěkný kousek cesty a hodně jsme se toho naučili o sobě i o potřebách klientů.
Narazili jsme na skvělé české firmy, v jejichž vedení sedí inspirativní lidé, kteří k marketingu přistupují s otevřenou myslí a nepřestávají hledat nové obchodní příležitosti.
A nové obchodní příležitosti jsou přesně tím, co by měl marketing neustále vytvářet.
S touto myšlenkou jsme v roce 2015 Buldoka zakládali a letos jsme se rozhodli udělat z ní naší hlavní strategii. A protože nemá cenu vynalézat kolo, když se už vedle jedno vesele točí, zapátrali jsme, jaké marketingové techniky by našim klientům dokázaly přitáhnout nové leady, udělat z nich zákazníky a poté je dále vedly k dalším obchodům. A povedlo se!
Poznali jsme inbound marketing. Inbound marketing je moderní marketingová strategie zaměřená na přitahování nových zákazníků s pomocí relevantního a užitečného obsahu. Inbound Marketing je opakem tradičního marketingu, který křičí směrem k zákazníkovi: "Pojď sem a kup si mě!". Inbound místo toho vyčkává a čeká, až se zákazník sám zeptá, jak mu daný produkt pomůže vyřešit jeho problém. Je tak mnohem účinnější a také méně nákladný. A tak nám inbound marketing začal okamžitě dávat smysl!
Chceme pomáhat našim klientům růst a věříme, že inbound marketing je k tomuto účelu jako stvořený.
Byli jsme vybráni stát se partnery společnosti HubSpot pro český trh. HubSpot je v oblasti inbound marketingu celosvětovou jedničkou a my nyní s jejich pomocí, know-how a nástroji můžeme pro naše klienty vytvářet promyšlené marketingové strategie vedoucí k navýšení jejich tržeb i spokojenosti zákazníků.
Už teď se nemůžeme dočkat, až vám představíme všechny nové služby i všechny možnosti, které HubSpot přináší.
PS: Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích.