Doba čtení: 1 min

Buldok Marketing je nyní HubSpot Partner

Buldok Marketing letos na podzim oslaví 3 roky působení na českém trhu. Za tu dobu jsme ušli pěkný kousek cesty a hodně jsme se toho naučili o sobě i o potřebách klientů.

Narazili jsme na skvělé české firmy, v jejichž vedení sedí inspirativní lidé, kteří k marketingu přistupují s otevřenou myslí a nepřestávají hledat nové obchodní příležitosti.

A nové obchodní příležitosti jsou přesně tím, co by měl marketing neustále vytvářet.

S touto myšlenkou jsme v roce 2015 Buldoka zakládali a letos jsme se rozhodli udělat z ní naší hlavní strategii. A protože nemá cenu vynalézat kolo, když se už vedle jedno vesele točí, zapátrali jsme, jaké marketingové techniky by našim klientům dokázaly přitáhnout nové leady, udělat z nich zákazníky a poté je dále vedly k dalším obchodům. A povedlo se! 

Dali jsme se na cestu Inbound Marketingu

Poznali jsme inbound marketing. Inbound marketing je moderní marketingová strategie zaměřená na přitahování nových zákazníků s pomocí relevantního a užitečného obsahu. Inbound Marketing je opakem tradičního marketingu, který křičí směrem k zákazníkovi: "Pojď sem a kup si mě!". Inbound místo toho vyčkává a čeká, až se zákazník sám zeptá, jak mu daný produkt pomůže vyřešit jeho problém. Je tak mnohem účinnější a také méně nákladný. A tak nám inbound marketing začal okamžitě dávat smysl!

Klikněte a objevte všechny vlastnosti a výhody inbound marketingu

Buldok Marketing je HubSpot Partner

Chceme pomáhat našim klientům růst a věříme, že inbound marketing je k tomuto účelu jako stvořený.

Byli jsme vybráni stát se partnery společnosti HubSpot pro český trh. HubSpot je v oblasti inbound marketingu celosvětovou jedničkou a my nyní s jejich pomocí, know-how a nástroji můžeme pro naše klienty vytvářet promyšlené marketingové strategie vedoucí k navýšení jejich tržeb i spokojenosti zákazníků.

Už teď se nemůžeme dočkat, až vám představíme všechny nové služby i všechny možnosti, které HubSpot přináší.

 

PS: Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích.

HubSpot Logo

 

 

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.