Jak zpracováváte a uchováváte kontakty svých leadů a zákazníků? A dokážete je spárovat s otevřenými zakázkami a určit tak finanční hodnotu každého kontaktu?
Pokud je vaší odpovědí excelová tabulka, tak věřte, že se to dá dělat mnohem lépe a hlavně automatizovaně. Ale nezoufejte, excelová tabulka je pořád lepší, než kdybyste si žádné záznamy nevedli.
Při práci s databází firemních kontaktů je důležité omezit chybovost manuálního vkládání na minimum. Zároveň je dnes nutné takovou databázi sdílet s celým týmem, aby každý jeho člen věděl, v jaké části prodejního cyklu se daný kontakt nachází, kdo je s ním v kontaktu, případně jaké zakázky jsou pro daný kontakt momentálně rozjednané.
Uznejte sami, že obyčejná tabulka se dříve nebo později stane noční můrou i jinak skvěle sehraného obchodního týmu.
Skvělým řešením je CRM systém - nástroj pro řešení vztahů se zákazníky. Dobrý CRM systém vám umožní nejen zpracovávat kontakty v přehledném rozhraní, ale poskytne vašemu týmu i automatizaci některých procesů, které byste jinak zbytečně a zdlouhavě museli provádět manuálně.
Mnoho CRM systémů navíc funguje v cloudu, takže k vašim datům máte přístup odkudkoliv potřebujete.