Správný CRM (Customer Relationship Management) systém vám pomůže nejen pohodlně spravovat zákaznická data, ale také poskytne užitečné poznatky vašemu obchodnímu týmu, zpřesní vaše marketingové aktivity a odhalí skryté příležitosti, které by jinak zůstaly nevyužité.
Na trhu je dnes samozřejmě celá řada nejrůznějších CRM systémů lišících se svou robustností i funkčností. Nebudu vás proto zbytečně zdržovat dlouhým výčtem, ale rovnou se zaměříme na CRM systém, který myslí jak na obchodní cíle, tak na ty marketingové.
Jako HubSpot Partner používáme HubSpot CRM, který je vhodný pro malé firmy a je navždy ZDARMA.
HubSpot CRM vám skvěle poslouží zejména pokud potřebujete:
Zároveň odlehčí vašim obchodníkům, protože většina aktivit je do systému zaznamenána automaticky bez nutnosti kopírování informací z e-mailu do CRM. Obchodní zástupci se tak mohou naplno věnovat prodeji a nemusí ztrácet čas vyplňováním dat a jiným činnostem, které je zbytečně zdržují.
Přehled všech nástrojů dostupných v HubSpot CRM je dostupný zde.
Interakce se zákazníky je automaticky zaznamenávána do CRM systému díky propojení s Outlookem nebo Gmailem. Samotné zakázky můžete sledovat v jednotném přehledu, kde zároveň vidíte, v jakém stádiu se zakázky nachází.
Automaticky jsou do systému přidávány také leady z vašich webových stránek - jakmile návštěvník vyplní kontaktní formulář či jiný konverzní nástroj, propadnou vyplněná data přímo do CRM.
Tam ovšem nezůstanou jen tak bez povšimnutí - pokud se konverze týká přímo poptávky/obchodu, předá systém zprávu danému obchodníkovi, který může okamžitě reagovat a zvýšit tak šanci úspěšného prodeje.
Při výběru vhodného CRM systému je jedním z hlavních kritérií cena. Tu u HubSpot CRM řešit nemusíte - je zdarma.
Mnohé systémy jsou až moc technické a robustní. HubSpot CRM je určeno zejména pro malé firmy, proto je jeho ovládání snadné a intuitivní.
Uživatelské prostředí je navrženo tak, aby se v něm rychle zorientoval i netechnický uživatel. Nemusíte dlouho tápat, kam kliknout a co ještě vyplnit.
HubSpot dokáže podle domény kontaktu zjistit firemní informace z profilů na sociálních sítích Facebook, Google+, Twitter a LinkedIn. Informace jsou automaticky doplněny do systému.
Propojte si jednoduše CRM s Outlookem nebo Gmailem a všechny e-maily se budou automaticky zaznamenávat do systému bez nutnosti jejich kopírování jinam.
HubSpot kromě CRM nabízí i produkty pro marketing (Marketing Hub), prodej (Sales Hub) a nově také pro služby (Service Hub). Všechny skvěle rozšiřují možnosti CRM a dokáží z něj udělat vaší obchodní super zbraň.
HubSpot neustále rozšiřuje možnosti propojení s dalšími službami. Jejich aktuální seznam naleznete zde.