Doba čtení: 1 min

HubSpot INBOUND 2021

Kdo HubSpot zná, tak ví, že říjen je pro všechny příznivce této platformy něco jako advent.

V říjnu se totiž již 10 let v řadě koná HubSpotem pořádaný event nesoucí název INBOUND, kde jsou uživatelům představeny nové nástroje a funkce, které v nejbližší době přibudou do jednotlivých hubů.

Ani letošní INBOUND 2021 není výjimkou a představené novinky se nesou ve znamení 3P:

  • přizpůsobitelnost,
  • propojitelnost,
  • prozákaznická orientace.

 

HubSpot > Přizpůsobitelnější


Celý HubSpot je nyní možné lépe přizpůsobovat vašim potřebám - například vytvářet flexibilnější vazby mezi objekty.

Admini a vývojáři také mohou bezpečně testovat a validovat připravované změny v novém sandbox prostředí ještě před tím, než je pustí do produkční verze.

 

HubSpot >

Propojenější


Vylepšení Operations Hubu přináší čistší a propojenější data, která se zbíhají na jednom místě.

Od spuštění Operations Hubu došlo ke ztrojnásobení množství dostupných integrací, a to napříč všemi balíčky od Free přes Starter až po Professional. 

 

HubSpot >

Více zaměřený na zákazníka


V beta verzi jsou nyní dostupné zákaznické portály, které umožní vašim zákazníkům sledovat stav jejich tiketů. A zpětnou vazbu od nich získáte pohodlně s novými vlastními průzkumy. 

 

Nové funkce v kostce


 

HubSpot sandbox prostředí

Super uživatelé mají možnost vytvořit si sandbox prostředí pro otestování svých nápadů před jejich uvedením do ostré verze.

Jak na to zde

 

Operations Hub Enterprise  již brzy 

Operations Hub již brzy dostane Enterprise balíček nabitý funkcemi pro reporting, sledování vlastních událostí, nastavení vlastních objektů a mnoho dalšího.

Další zajímavou funkcí bude import dat z HubSpotu do Snowlake, kde můžete ve svých datech bádat ještě hlouběji.

Více informací bude zde

 

HubSpot Payments

V HubSpotu bude nově možné zpracovávat také platby, a to k vytvořeným cenovým nabídkám a dealům v pipelině. 

Jednoduše tak vložíte odkaz pro provedení platby do e-mailů, nabídek, webových stránek, ale také třeba live chatu.

Tato funkce je zatím v beta verzi dostupné pouze v USA.

Více informací zde

 

Zákaznické portály

V zákaznických portálech budou moci vaši zákazníci sledovat stav svých tiketů včetně možnosti jejich správy.

Zároveň zde budou mít přístup do knowledge base, kde si sami mohou najít odpovědi ještě před tím, než by jinak kontaktovali zákaznickou podporu.

Více informací zde

 

Pokud máte k novinkám jakékoliv dotazy, nebo je cokoliv nejasné, jsme vám jako vždy plně k dispozici 🙌

 

Žádost o HubSpot demo

 

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.