Kdo HubSpot zná, tak ví, že říjen je pro všechny příznivce této platformy něco jako advent.
V říjnu se totiž již 10 let v řadě koná HubSpotem pořádaný event nesoucí název INBOUND, kde jsou uživatelům představeny nové nástroje a funkce, které v nejbližší době přibudou do jednotlivých hubů.
Ani letošní INBOUND 2021 není výjimkou a představené novinky se nesou ve znamení 3P:
- přizpůsobitelnost,
- propojitelnost,
- prozákaznická orientace.
HubSpot > Přizpůsobitelnější
Celý HubSpot je nyní možné lépe přizpůsobovat vašim potřebám - například vytvářet flexibilnější vazby mezi objekty.
Admini a vývojáři také mohou bezpečně testovat a validovat připravované změny v novém sandbox prostředí ještě před tím, než je pustí do produkční verze.
HubSpot >
Propojenější
Vylepšení Operations Hubu přináší čistší a propojenější data, která se zbíhají na jednom místě.
Od spuštění Operations Hubu došlo ke ztrojnásobení množství dostupných integrací, a to napříč všemi balíčky od Free přes Starter až po Professional.
HubSpot >
Více zaměřený na zákazníka
V beta verzi jsou nyní dostupné zákaznické portály, které umožní vašim zákazníkům sledovat stav jejich tiketů. A zpětnou vazbu od nich získáte pohodlně s novými vlastními průzkumy.
Nové funkce v kostce
HubSpot sandbox prostředí
Super uživatelé mají možnost vytvořit si sandbox prostředí pro otestování svých nápadů před jejich uvedením do ostré verze.
Operations Hub Enterprise již brzy
Operations Hub již brzy dostane Enterprise balíček nabitý funkcemi pro reporting, sledování vlastních událostí, nastavení vlastních objektů a mnoho dalšího.
Další zajímavou funkcí bude import dat z HubSpotu do Snowlake, kde můžete ve svých datech bádat ještě hlouběji.
HubSpot Payments
V HubSpotu bude nově možné zpracovávat také platby, a to k vytvořeným cenovým nabídkám a dealům v pipelině.
Jednoduše tak vložíte odkaz pro provedení platby do e-mailů, nabídek, webových stránek, ale také třeba live chatu.
Tato funkce je zatím v beta verzi dostupné pouze v USA.
Zákaznické portály
V zákaznických portálech budou moci vaši zákazníci sledovat stav svých tiketů včetně možnosti jejich správy.
Zároveň zde budou mít přístup do knowledge base, kde si sami mohou najít odpovědi ještě před tím, než by jinak kontaktovali zákaznickou podporu.
Pokud máte k novinkám jakékoliv dotazy, nebo je cokoliv nejasné, jsme vám jako vždy plně k dispozici 🙌