Pojďme se podívat, jaké novinky do HubSpotu přibyly v březnu.
Marketing Hub
Canva pro kreativní vizuály
Všichni uživatelé HubSpotu, kteří chtějí svůj obsah rychle obohatit o pěknou grafiku, zde nyní naleznou tlačítko služby Canva.
Ať už tvoříte příspěvek na sociální sítě, landing page nebo jakýkoliv jiný druh obsahu, stačí kliknout na ikonu pro přidání obrázku a v knihovně pak kliknout na tlačítko "Design with Canva". Dojde ke spojení s vaším Canva účtem, kde můžete rovnou vytvořit pěknou kreativu a vložit ji do HubSpotu.
Viditelnost souborů pod kontrolou
Do správce souborů v HubSpotu přibyly dvě nové možnosti.
První z nich umožňuje nastavit dostupnost obrázků pro všechny, kdo mají URL daného souboru. To umožňuje sdílet soubor s ostatními uživateli pomocí URL adresy.
Druhá možnost umožňuje kontrolovat, jestli má být daný soubor indexovatelný vyhledávači, čímž máte kontrolu nad tím, jestli se soubor může zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.
Vlastní HTML titulek pro blogové příspěvky
Pokud stejně jako my používáte blog na HubSpotu, tak jste se jistě setkali s takovou nepříjemností, že se H1 nadpis ještě do nedávna rovnal titulku stránky.
Tomuto nastavení naštěstí odzvonilo a H1 nadpis a titulek stránky jsou nyní oddělené nádoby.
Při tvorbě příspěvku stačí přejít na kartu nastavení a kliknout na možnost "Customize blog's page title". Objeví se vám řádek pro doplnění vlastního titulku.
Vylepšená správa Facebook a LinkedIn kampaní
Nové funkce zaznamenal i nástroj pro tvorbu reklam.
Nyní se zde nemusíte omezovat jen na tvorbu reklamních kampaní, ale můžete upravovat také délku jejich trvání i reklamní rozpočet.
Organické cílení příspěvků na Facebooku
Řada našich klientů používá jednu firemní stránku na sociálních sítích pro několik různých zemích.
Pak je nejčastější postup zveřejňovat vše v angličtině nebo dělat multijazyčné či přeložené příspěvky. Pokud jste na tom podobně, jistě uvítáte tuto novinku.
V nástroji pro sociální sítě máte nyní možnost určit, jakému publiku chcete zobrazit svůj organický příspěvek - a to podle místa nebo podle jazyka.
Pokud je příspěvek v češtině a má se zobrazit publiku v Čechách, stačí to nastavit v Public audience.
Verzování workflows
Automatizační workflows nám všem mají šetřit práci a zjednodušovat procesy.
Ovšem tím, jak se workflow postupem času vyvíjí, může dojít k tomu, že ztrácí na výkonnosti a je tak potřeba vrátit se do jeho předchozí nastavené verze.
Dosud jsme neměli možnost, jakkoliv se vrátit do předchozí verze workflow a obnovit jeho nastavení.
Nyní tuto možnost máme. Stačí, když si otevřete vaše workflow, přejdete na kartu History a vyberete Workflow changes.
Můžete si zde zvolit jakoukoliv předchozí verzi a vrátit se na ní.
Sales Hub
Větší kontrola nad e-mailovými sekvencemi
Všichni uživatelé Sales Hub Professional a Sales Hub Enterprise mají nyní možnost hromadně zapojit nebo naopak vyřadit kontakty do e-mailových sekvencí s ohledem na dokončení úkolů.
Tento update zabrání spuštění dalších kroků v sekvenci dokud nedojde ke splnění vybraného úkolu v HubSpotu.
Zcela nový Sales Hub Starter
Nová verze balíčku Sales Hub Starter přináší základní funkce CRM, jako třeba možnost více měn v jednom účtu či další obchodní pipelinu.
Zároveň zde naleznete jednoduchou automatizaci dealů / obchodních příležitostí a nástroj pro tvorbu cenových nabídek.
Tyto novinky umožní i menším týmům vytvořit a zavést pevný a opakovatelný prodejní proces.
Schůzky, cenové nabídky, e-podpisy a tvorba videí je na 90 dní zdarma
S ohledem na celosvětovou zdravotní a ekonomickou situaci HubSpot nyní otevírá jinak placené nástroje - schůzky, cenové nabídky, e-podpisy a 1:1 video, zdarma po dobu 90 dní.
Zároveň dochází k navýšení limitu volání na 2 000 minut / uživatel měsíčně pro všechny Sales/Service Starter a Professional zákazníky.