Cyril a Metoděj nám dnes přinášejí přehled červnových novinek přidaných do HubSpotu.
Pojďme si je společně projít.
Nezařazené
Nastavení oznámení
Pokud jste někdy v HubSpotu nastavovali oznámení, jistě vás nemile zaskočilo jejich množství a to, že se musí zapínat/vypínat jedno po druhém. Navíc bez možnosti nastavit notifikace všem uživatelům najednou.
Tomuto komplikovanému systému nyní odzvonilo a vše je značně zjednodušeno.
Administrátoři účtu mohou oznámení přednastavit všem uživatelům a přizpůsobit je jejich roli i týmu. Jednotliví uživatelé si potom jen notifikace upraví na míru svým potřebám.
Zcela nové integrace pro synchronizaci dat
Síla HubSpotu je v centralizaci dat, a to i z ostatních systémů či aplikací mimo HubSpot.
Uživatelé Operations Hubu mohou nyní využít 16 nových integrací pro snadnější synchronizaci dat s populárními aplikacemi, jako jsou Insightly, Campaign Monitor, Clio a další.
App Marketplace
V červnu přibylo do HubSpotu mnoho nových partnerských integrací a za zmínku stojí nová kolekce aplikací postavených na Media Bridge.
Pomocí těchto mediálních aplikací můžete zobrazovat a vkládat videa, obrázky, podcasty a jiná média do svých e-mailů i webového obsahu.
Na všechny typy médií můžete samozřejmě napojit hubspotí reporting a naměřená data vytáhnout na světlo světa!
Media Bridge
S touto aktualizací můžete v HubSpotu využít různé typy médií, reportovat jejich výsledky, spouštět automatizační workflows a mnoho dalšího.
Media Bridge má zkrátka řadu využití. Médiální soubory snadno vložíte do e-mailů, vstupních stránek či do webu. Ty, kdo na daný soubor zareagují, jednoduše vložíte také na seznam, odkud můžete odstartovat další navazující akci.
Záznamy o interakci s médii se navíc ukládají rovnou na časovou osu v CRM a můžete je zapojit do marketingové automatizace.
Dynamické stránky pro CRM objekty
Pat a Mat? Sůl a pepř? CRM a CMS – to je teprve dynamické duo.
Nyní můžete snadno vytvářet dynamické webové stránky se SEO-friendly URL adresami založenými na CRM objektech.
Jinak řečeno - jakoukoliv informaci z CRM můžete dynamicky zobrazit kontaktům na vašich webových stránkách (platí i pro custom objects).
Pociťte sami výhody této spolupráce mezi CRM a CMS!
CMS Hub
Import webových stránek do HubSpotu
Ušetřete si čas při převodu existujících stránek na HubSpot CMS. HubSpot je nyní schopen projít libovolnou URL adresu a načíst si z ní URL slug, meta description a meta title. Vám už pak jen zbyde doplnit do stránky požadovaný obsah. (Samotný obsah sice zatím importovat nelze, ale je to v pořadí.)
SEO doporučení
SEO nástroj nyní zvýrazňuje nefunkční odkazy vašeho webu. Můžete se tak ujistit, že neodkazujete na zastaralý nebo neexistující obsah.
Druhou novinkou je možnost hromadně skrývat SEO doporučení, nemáte-li v úmyslu je využít.
JWT pro SSO
S JWT (JSON web token) se dostanete k novému typu SSO (single sign-on) pro uzamčený členský obsah. Vývojáři, tohle je něco pro vás!
Tento typ SSO je snadněji konfigurovatelný než SAML (ten je stále k dispozici při výběru formátu bezpečnostního tokenu), což znamená snazší nastavení soukromého obsahu na CMS Hubu.
Marketing Hub
Vlastní události chování
Přizpůsobte svůj marketing na základě toho, jak se vaši zákazníci chovají.
Definujte a spouštějte události dle svých vlastních podmínek pomocí nové možnosti vlastních událostí chování.
Použít je můžete například pro vytvoření vlastních properties, automatizaci workflows, atribučnímu reportingu atp.
Pro více informací navštivte knowledge base.
Service Hub
Vlastní průzkumy – zatím veřejná beta verze
Velký upgrade přišel tento měsíc do průzkumů zpětné vazby, kdy můžete (zatím v beta verzi) použít neomezené a rozmanité formáty otázek ve svůj prospěch – míchejte a používejte hvězdičková hodnocení, check boxy a textová pole.
Objevte příležitosti k růstu a maximalizujte spokojenost zákazníků, abyste se mohli vyšvihnout na vrchol s vynikajícím zákaznickým servisem.
CRM
Přístupová práva pro pipeliny
Nyní můžete udělit týmům i jednotlivým uživatelům přístup ke konkrétním pipelinám se soukromými, omezenými nebo otevřenými přístupovými právy. Tyto možnosti naleznete v nastavení dealů a tiketů.
Sales Hub
Vylepšená konverzační inteligence na iOS
Konverzační inteligence na iOS prošla řadou vylepšení.
Mezi nové funkce patří karta komentářů, zmínky a ovládací prvky rychlosti přehrávání záznamu hovoru. Využijte sekci komentářů k zanechání poznámek pro vaše kolegy a zmínky ke snadnému zefektivnění telefonního coachingu, čímž ušetříte čas a zrychlíte zpětnou vazbu.