Ani během horkého července neusnuli vývojáři HubSpotu na vavřínech a do uživatelských portálů přidali řadu nových funkcí.
Pojďme se na ně společně podívat.
V červenci přibyla do workflows nová možnost pro nastavení zpoždění.
Doposud bylo možné zpoždění nastavit pouze jako odpočet dnů, hodin či minut, což nad spouštěním odložených akcí neposkytovalo tu správnou kontrolu.
Pokud totiž uživatel učinil nějaký krok například v pátek o půlnoci a další naplánovaný krok ve workflow (např. odeslání follow-up e-mailu) byl nastaven se zpožděním 1 den, dostal daný uživatel follow-up e-mail v sobotu o půlnoci.
To samozřejmě nebyl ideální stav, protože takový e-mail s velkou pravděpodobností zapadne bez povšimnutí.
Řešení podobných situací nyní přináší nový druh zpoždění „delay until“.
Jeho prostřednictvím můžete nastavit zpoždění nikoliv jako časový odpočet, ale jako zpoždění na konkrétní den (dny) v týdnu. K tomu můžete vybrat i přesný čas v daném dnu.
Při výběru času se setkáte s další vychytávkou, a sice s výběrem časové zóny.
Můžete si tak vybrat, jestli se zpoždění bude řídit časovou zónou vašeho HubSpot účtu, nebo časovou zónou daného kontaktu.
Tím je ještě více posílena výkonnost této nové funkce.
Dostupné v:
Uživatelé s oprávněním Super admin mohou nově upravovat meeting linky ostatních uživatelů.
Super admin tak může například zkontrolovat a případně upravit existující meeting linky prodejcům, nebo jim může vytvořit zcela nové odkazy pro schůzky.
To vše pohodlně na dálku.
Dostupné v:
Nově je možné hromadně odhlašovat uživatele ze sekvencí, a to prakticky na jedno kliknutí.
Stačí vybrat jednu sekvenci, zaškrtnout ty kontakty, které z ní chcete odstranit a kliknete na „Unenroll“.
Tyto kontakty nebudou nadále dostávat žádné follow-up e-maily z této sekvence.
Dostupné v:
Tuto funkci ocení všichni uživatelé Gmailu. Pro práci s úkoly už nemusíte používat pouze HubSpot, ale úkoly můžete vytvářet a vyřizovat přímo v Gmailu.
Zobrazíte si je kliknutím na HubSpot rozšíření a poté vyberete záložku tasks.
Dostupné v:
S aktualizovanou integrací se Salesforce nyní můžete synchronizovat několik obchodních procesů do několika různých pipeline v HubSpotu.
Nikoliv pouze do jedné, jako tomu bylo doposud.
Při tvorbě blogových příspěvků můžete nyní do každého z nich zvlášť umístit vlastní kód, který se bude načítat uvnitř <head> elementu na stránce.
Můžete sem umístit třeba schema markup nebo jakýkoliv měřící javascript atd.
Nyní můžete přímo v Design manageru vytvářet vlastní témata či serverless funkce.
Kromě toho naleznete nově v Design manageru také složku @HubSpot, kde jsou náhledy defaultních zdrojových šablon, modulů atp. vytvořených HubSpotem.
Uživatelé CMS Hubu mají nyní přístup k funkci pro rozesílání e-mailů odběratelům blogových příspěvků.
Takto je možné poslat až 2 000 e-mailů měsíčně.
Tuto funkci naleznete v nastavení blogu.
Vždy se těšíme na nově představené funkce a nástroje v HubSpotu. Baví nás je ihned implementovat u našich klientů a umožnit jim tak vytěžit z HubSpotu maximum.