Jsou tady poslední novinky v HubSpotu za rok 2019.
HubSpot až doposud automaticky upravoval kvalitu všech nahraných obrázků tak, aby se jednak rychle načítaly, jednak aby nedošlo k výrazným ztrátám v jejich rozlišení.
Nyní máte možnost si sami zvolit, v jaké kvalitě chcete obrázek v e-mailu nebo na stránce zobrazit:
Tato novinka přináší do komunikace v HubSpotu další úroveň personalizace. Při tvorbě pop-up formulářů bylo zatím možné jen vybrat si stránky, na kterých chceme pop-upy zobrazovat.
Nyní můžete pro cílení pop-upů zvolit mnoho dalších kritérií a poskytnout tak návštěvníkům ještě lepší zážitek.
Pro zobrazení nebo skrytí pop-up formulářů můžete použít:
Vytváření reklam pro generování leadů na LinkedInu lze nyní provádět přímo v HubSpotu.
Reklamy pro generování leadů v sobě zobrazují formulář, který je automaticky vyplněn údaji daného uživatele uvedenými v jeho LinkedIn profilu.
Pokud máte zapnutou synchronizaci leadů, dostanete všechna data rovnou do HubSpotu, odkud je můžete využít pro segmentaci, retargeting, marketingovou automatizaci atp.
Spolu s možností vytvářet reklamy na LinkedIn, najdete v HubSpotu také 6 nových reklamních reportů, které vám pomohou s vyhodnocováním efektivity vašich reklamních kampaní.
Rozšiřte svou obchodní komunikaci o novou úroveň. Do šablon a e-mailových sekvencí nyní snadno přidáte videa. Při jejich vytváření stačí kliknout na ikonu videa a zobrazí se vám možnost výběru uloženého videa nebo natočení nového záznamu.
V Sales Hubu Professional a Enterprise nyní můžete exportovat data ven z HubSpotu pro jejich externí zpracování a analýzu. Na výběr máte ze 4 oblastí: kontakty, obchodní obsah, produktivita obchodního týmu a produktivita servisního týmu.
Kromě nových možností exportu došlo také ke zlepšení funnelových reportů.
K úkolům v HubSpotu můžete nyní přidat vysokou prioritu a lépe si tak srovnat důležitost činností na daný den.
K poznámkám, hovorům a schůzkám v HubSpot CRM lze nově přidávat komentáře a označovat ostatní členy týmu.