Doba čtení: 1 min

Novinky v HubSpotu - únor 2020

Únor přinesl do HubSpotu hned několik zajímavých novinek, které nám zjednoduší práci. Pojďme se na ně společně podívat blíže. 

 

Co je nového v Marketing Hubu

 

Nové možnosti automatizovaných workflows

Workflows jsou páteřní funkcí Marketing Hubu (Professional a Enterprise).

Umožňují nám zautomatizovat nudné rutinní činnosti, čímž nám ušetří nespočet hodin, které můžeme věnovat důležitějším činnostem.

Pokud workflows používáte stejně rádi jako my, určitě uvítáte tyto nové funkce:

 

"Go To" funkce:

Nová akce umožňující sloučit dvě větve workflow do jedné, aniž byste museli opakovaně vytvářet tu samou větev stále znovu a znovu.

HubSpot Workflow Go To Action


Kopírování kontaktních properties:

Nyní můžete zkopírovat properties z kontaktu do dealů, cenových nabídek nebo tiketů. Zároveň je možné u těchto skupin (dealy, cenové nabídky a tikety) pomocí kontaktního workflow vyplnit/vymazat properties.

 

Komplexnější logika:

Do logických větví je nově možné přidat hned několik podmínek. Tím se dají vytvořit mnohem komplexnější a zároveň snadněji pochopitelná workflows.

Nové možnosti větvení

 

Asana - vytvoření úkolu:

Další funkci ocení týmy používající Asanu. Pokud kontakt provede požadovanou akci, workflow automaticky vytvoří úkol v Asaně.

 

Propagace FB příspěvků

Dlouho očekávaná funkce je tu. Přímo v HubSpotu máte nyní možnost propagovat příspěvek na Facebooku a dostat jej před zraky více uživatelů. Stačí vybrat jeden z FB příspěvků ve vašem HubSpot účtu, kliknout na Actions a následně na Create Ad.

Propagace FB postů

 

Nová SEO doporučení

SEO nástroj v HubSpotu nám nyní ukáže řadu doporučení, jak přesně vylepšit webové stránky a zvýšit tak jejich šanci na úspěch ve vyhledávačích. Vyzkoušejte to sami - Marketing > Planning & Strategy > SEO.

 

Aktualizovaný obsahový editor

Obsahový editor zaznamenal několik drobných vizuálních změn. Díky nim je práce na webových stránkách, blogových příspěvcích i e-mailech jednotnější a plynulejší.

 

Editace globálního obsahu přímo v editoru

Pro editaci globálního obsahu již nemusíte přecházet do design manageru a můžete jej upravit přímo z editoru. Změny se pak projeví na všech místech, kde je globální modul použitý.

 

Co je nového v Sales Hubu

 

Vylepšené rozhraní cenových nabídek

Nástroj pro tvorbu cenových nabídek je nyní dostupný přímo z horní navigační lišty ze záložky Sales. Nově je také možné již odeslanou cenovou nabídku stáhnout zpět, upravit ji a znovu odeslat zákazníkovi.

 

Novinky v mobilní aplikaci

Obchodníci si nyní mohou v mobilní aplikaci filtrovat, řadit, upřednostňovat a zpracovávat všechny úkoly ve frontách. Pro všechny nové funkce proveďte aktualizaci aplikace.

 

Nové property - Datum splnění úkolu

Úkolům přibylo nové property “task completion date”. Díky němu si mohou manažeři / team leadeři sestavit vlastní přehled a hlídat, že jsou všechny úkoly plněny v čas.

Obchodníci zase jistě ocení nové funkce front. Ty jim umožní dokončit, přeskočit nebo přeplánovat úkol přímo z horní lišty fronty.

 

Žádost o HubSpot demo

 

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.