Únor přinesl do HubSpotu hned několik zajímavých novinek, které nám zjednoduší práci. Pojďme se na ně společně podívat blíže.
Workflows jsou páteřní funkcí Marketing Hubu (Professional a Enterprise).
Umožňují nám zautomatizovat nudné rutinní činnosti, čímž nám ušetří nespočet hodin, které můžeme věnovat důležitějším činnostem.
Pokud workflows používáte stejně rádi jako my, určitě uvítáte tyto nové funkce:
Nová akce umožňující sloučit dvě větve workflow do jedné, aniž byste museli opakovaně vytvářet tu samou větev stále znovu a znovu.
Nyní můžete zkopírovat properties z kontaktu do dealů, cenových nabídek nebo tiketů. Zároveň je možné u těchto skupin (dealy, cenové nabídky a tikety) pomocí kontaktního workflow vyplnit/vymazat properties.
Do logických větví je nově možné přidat hned několik podmínek. Tím se dají vytvořit mnohem komplexnější a zároveň snadněji pochopitelná workflows.
Další funkci ocení týmy používající Asanu. Pokud kontakt provede požadovanou akci, workflow automaticky vytvoří úkol v Asaně.
Dlouho očekávaná funkce je tu. Přímo v HubSpotu máte nyní možnost propagovat příspěvek na Facebooku a dostat jej před zraky více uživatelů. Stačí vybrat jeden z FB příspěvků ve vašem HubSpot účtu, kliknout na Actions a následně na Create Ad.
SEO nástroj v HubSpotu nám nyní ukáže řadu doporučení, jak přesně vylepšit webové stránky a zvýšit tak jejich šanci na úspěch ve vyhledávačích. Vyzkoušejte to sami - Marketing > Planning & Strategy > SEO.
Obsahový editor zaznamenal několik drobných vizuálních změn. Díky nim je práce na webových stránkách, blogových příspěvcích i e-mailech jednotnější a plynulejší.
Pro editaci globálního obsahu již nemusíte přecházet do design manageru a můžete jej upravit přímo z editoru. Změny se pak projeví na všech místech, kde je globální modul použitý.
Nástroj pro tvorbu cenových nabídek je nyní dostupný přímo z horní navigační lišty ze záložky Sales. Nově je také možné již odeslanou cenovou nabídku stáhnout zpět, upravit ji a znovu odeslat zákazníkovi.
Obchodníci si nyní mohou v mobilní aplikaci filtrovat, řadit, upřednostňovat a zpracovávat všechny úkoly ve frontách. Pro všechny nové funkce proveďte aktualizaci aplikace.
Úkolům přibylo nové property “task completion date”. Díky němu si mohou manažeři / team leadeři sestavit vlastní přehled a hlídat, že jsou všechny úkoly plněny v čas.
Obchodníci zase jistě ocení nové funkce front. Ty jim umožní dokončit, přeskočit nebo přeplánovat úkol přímo z horní lišty fronty.