čtení

Novinky v HubSpotu - Únor 2021

Je za námi už 20 % letošního roku. Abyste byli v těch zbývajících 80 % ještě efektivnější, přinášíme vám přehled všech únorových novinek dostupných ve vašich HubSpot portálech.

Jdeme na to.

 

Marketing Hub

 

Automatické předávání dat do Google Sheetu pomocí workflow

Únorový update vám umožní jednoduše připojit vybraný Google Sheet do HubSpot workflow. Jakmile obě služby propojíte, přibyde vám do workflow nová akce "Create Google Sheet row", se kterou snadno naplníte Google Sheet informacemi z HubSpotu.

Každý uživatel, který projde workflow se vám pohodlně uloží na vlastní řádek v tabulce a vyhnete se tak manuálnímu importu/exportu dat.

HubSpot workflow s napojením na Google Sheet

 

Dostupné pro Professional a Enterprise licence:

  • Marketing Hub
  • Sales Hub
  • Service Hub

 

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

V přehledu návštěvnosti je nově podporován TikTok

TikTok je v současnosti jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí a s tím je spojen i prudký nárůst návštěvnosti webových stránek pramenící právě z TikToku.

Pokud TikTok v rámci firmy používáte, můžete si nyní přímo v HubSpotu zobrazit, kolik návštěvníků vám tato síť přináší a stejně tak si můžete porovnat TikTok s výkonností vašich ostatních sociálních sítí. 

Jednoduše zjistíte, kde je vaše publikum a kterou sociální síť aktivně podporovat.

 

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

 

Sales Hub

 

E-mailové sekvence jako součást atribučního reprotingu

Pokud má vaše firma růst, musíte vědět, co přispívá k jejím příjmům.

Díky atribučnímu reportingu můžete přiřadit všem interakcím zákazníka určitou váhu a poté sledovat, jakou měrou se tyto aktivity podílejí na celkových příjmech vaší firmy.

V HubSpotu je nyní možné zahrnout do atribučního reportingu každý úspěšně uzavřený obchod, který je ovlivněn e-mailovou sekvencí či automatizovanými e-mailovými kanály.

 

Atribuční reporting pro sekvence

 

Dostupné pro licence:

  • Sales Hub Professional
  • Sales Hub Enterprise
  • Marketing Hub Enterprise

 

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

Interní poznámky ke schůzkám

Pokud se při své každodenní činnosti účastníte všemožných schůzek a callů, je pro vás sdílení informací, termínů i cílů s ostatními účastníky těchto jednání klíčové.

Kromě toho ale potřebujete také spolupracovat s vaším interním týmem, aby vám kolegové k meetingu mohli dodat důležité vstupy a stejně tak, aby posléze mohli sledovat i výstupy z jednání.

HubSpot proto nyní přidal do plánování schůzek novou funkci - přidání týmové poznámky.

Tato funkce slouží pouze pro interní komunikaci s vaším týmem a nesynchronizuje se do pozvánek v kalendářích pozvaných účastníků.

Interní poznámka při plánování schůzek v HubSpotu

 

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

 

Service Hub

 

Přehrání videa v chatovacím okně

Pokud chcete v rámci chatu sdílet s návštěvníky vašich stránek i video, nemusíte je nadále odkazovat mimo vaše stránky nebo dokonce ke stažení video souboru.

Video v HubSpot chatu je nyní možné přehrát přímo v chatovacím okně, což celý proces zjednoduší a uhladí.

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

Přednastavená automatizace tiketů

Vedoucí zákaznického servisu by se neměli strachovat o to, jestli jejich tým nezapomene vyřídit nějaký tiket.

Automatizace tiketů podobné obavy odstraňuje z povrchu zemského. 

Ve veřejném beta testu je pro všechny zcela nové uživatele Service Hubů automaticky spuštěna kontextuální automatizace tiketů.

Automatizace tiketů

Všem současným uživatelům zůstane všechno nastavení beze změny, kromě drobných vizuálních zlepšení při nastavování této automatizace.

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

 

CMS Hub

 

Lazy Loading obrázků

To, že se rychlejší stránky zobrazují na lepších pozicích v SERPu, mají nižší bounce rate a působí lépe na vaše návštěvníky není žádnou výjimkou. 

Jednou z nejjednodušších věcí, kterou můžete udělat pro zrychlení vašich stránek, je nastavení funkce lazy loading pro vaše obrázky.

Tato funkce umožní rychlejší načtení webové stránky tím, že odsune vykreslení obrázků na moment, kdy uživatel na stránce doputuje až k obrázku.

Od února si můžete lazy loading nastavit u všech stránek postavených na CMS Hubu.

Týká se to všech obrázků - uvnitř obrázkového modulu, rich textu nebo jakéhokoliv vlastního obrázkového modulu. Vždy jen stačí přesunou přepínač do pozice "Lazy" a už to běží.

Lazy loading

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

Vytvářejte personalizované webové stránky s CRM objekty

Vytažením CRM dat přímo do obsahu webové stránky vytvoříte pro vaše návštěvníky skutečně personalizovanou zkušenost.

HubSpot přišel s novým CMS modulem, který přesně toto umožní a najdete jej pod názvem CRM Object.

Toto pole umožní vývojářům vytvořit moduly, které budou vytahovat na povrch data z různých CRM objektů.

Markeťáci si potom tyto moduly jednoduše drag&dropnou do stránky, kam potřebují.

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

HubDB - řádková pole

HubDB vám umožňuje vytvářet dynamický obsah vycházející z konkrétního datasetu uvnitř HubSpotu.

S novým řádkovým polem mohou vývojáři tvořit vlastní moduly odkazující na HubDB tabulku, zatímco markeťáci si nyní mohou přesně určit, které řádky z této tabulky chtějí zobrazit jako součást vlastního modulu.

= Méně práce pro vývojáře a více možností pro markeťáky, jak mohou využít HubDB data na webových stránkách.

Zajímá vás tento nástroj více?

Naskočte s námi na online ukázku HubSpotu

 

Žádost o HubSpot demo

Tagy: HubSpot

Související články

Přihlaste se k odběru newsleterů

A získejte praktické tipy, jak vylepšit váš marketing