Doba čtení: 1 min

Stav inboundu 2018


Společnost HubSpot každoročně provádí rozsáhlý průzkum inboundových aktivit ve firmách po celém světě.

Výsledky tohoto průzkumu následně vydává v dokumentu nazvaném Stav inboundu, kde nalezneme aktuální trendy nejen v inbound marketingu, ale také v inbound prodeji a vůbec v celé inboundové koncepci ovlivňující chod firmy napříč odděleními.

V tomto příspěvku vám přinášíme nejen přehled nejzásadnějších zjištění, ale zároveň jsme pro vás připravili český překlad tohoto průzkumu, který si můžete stáhnout níže.


Respondenti

Průzkumu se zúčastnilo přes 6 200 respondentů z 99 zemí světa. Dotazovaní pocházejí z různých odvětví, z různě velkých firem a zastávají různé pozice.

 

Inbound marketing

Rostoucí celosvětový význam inbound marketingu potvrzuje 74 % dotázaných, kteří uvedli, že ve své firmě provádějí především inbound marketingové aktivity.

Inbound je celosvetovy trend

 

Týmy používající inbound marketing jsou si zároveň jistější, že je jejich marketingová strategie efektivní.

Inboundove tymy jsou efektivnejsi

 

Dle průzkumu je hlavní marketingovou prioritou konvertování leadů v zákazníky a zvyšování návštěvnosti webových stránek.

Priority marketingu

 

Vyšší návratnost investic, která je silnou stránkou inbound marketingu, pozoruje 53 % dotázaných marketétů.

Navratnost investic

 

V pozadí nezůstává ani trend současnosti - video marketing.

video marketing

 

Inbound prodej

Mezi prioritami prodejců nalezneme klasicky cíl uzavřít větší množství obchodů, ale také přání zlepšit efektivitu prodejního procesu.

Sales priority

 

Průzkum mezi prodejci odhalil, že 35 % obchodních zástupců stráví v průměru 31-60 minut denně manuálním zpracováváním dat.

oz denne

 

Nejefektivnějšími prodejními kanály jsou tradičně telefon a e-mail.

efektivita prodejnich kanalu 

Chcete vidět všechny výsledky a grafy?

Stav inboundu 2018

 


 

Pokud vás inbound zaujal a chcete zjistit, jestli vaší firmě pomůže růst, obraťte se na nás a společně zjistíme odpověď.

 

Zaujal vás tento článek?

Nechte si podobné články posílat 1x měsíčně na e-mail.

blog subscribe

Zaujaly vás naše články?

Přihlaste se k jejich odběru 1x měsíčně na váš e-mail.