Vaše denní dávka B2B tipů, rad a nápadů pro inbound marketing a automatizaci

Posilujeme náš technologický arzenál o nástroj Lead Forensics

Buldok se od začátku svého vzniku snažil být fullservisovou online marketingovou agenturou nabízející běžné služby, jako je tvorba webových stránek, PPC reklama, SEO, marketing na sociálních sítích atp.

Pokračovat

Novinky v HubSpotu - červenec 2020

Ani během horkého července neusnuli vývojáři HubSpotu na vavřínech a do uživatelských portálů přidali řadu nových funkcí.

Pojďme se na ně společně podívat.

Pokračovat

Jak ušetřit několik minut týdně díky e-mailovým šablonám

Také jste si všimli toho, že často posíláme ten samý druh e-mailů s takřka totožným textem?

Typicky se jedná o nabídky, prospecting, návrh termínů pro schůzku nebo odpovědi na dotazy kolegů či klientů.

Pokračovat

Novinky v HubSpotu - červen 2020

Podívejte se na všechny aktualizace, které přibyly do HubSpotu v červnu. 

Pokračovat

Inbound marketing - Co to je, jak funguje a s čím vám pomůže

Při jednáních se nás klienti často ptají, co je to vlastně ten inbound marketing. V krátkosti na to rádi odpovídáme: „Inbound, to je magnet na zákazníky, to se vám bude líbit!“

Pokračovat

Novinky v HubSpotu - květen 2020

Přinášíme vám bližší informace o novinkách a vylepšeních přidaných do HubSpotu v měsíci květnu.

Nejvýraznější změny si tentokrát vysloužil SEO nástroj, reklamní reporting a hlavní novinkou je sada nástrojů pro account-based marketing.

Pokračovat

Novinky v HubSpotu - duben 2020

Ani v dubnu produktový tým HubSpotu nezahálel a připravil pro nás řadu nových funkcí, které nám zjednoduší každodenní práci.

Pokračovat

12 zaručených způsobů, jak začít okamžitě generovat leady

"Dneska jsme měli poradu a nutně potřebujeme generovat nové leady! Co pro to máme udělat?"

Takové dotazy slýcháme od našich klientů často a v poslední době jich přibývá.

Proto si ukážeme 12 zaručených způsobů, jak začít okamžitě generovat leady, aniž byste potřebovali týdny či měsíce příprav nebo statisícový rozpočet. 

Pokračovat

Novinky v HubSpotu - březen 2020

Pojďme se podívat, jaké novinky do HubSpotu přibyly v březnu.

Pokračovat

HubSpot Starter Growth Suite je nyní jen za $50 měsíčně

HubSpot na podporu malých firem připravil zvýhodněnou nabídku na balíček Starter Growth Suite, který v sobě zahrnuje všechny nástroje a funkce obsažené v CRM, Marketing Starteru, Sales Starteru a Servis Starteru.

Pokračovat

Proč byste neměli na marketing zanevřít ani v době globální pandemie

Venku řádí globální pandemie, která už nyní změnila životy nás všech a mimořádný stav se každým dnem negativně podepisuje i na světové ekonomice.

Některé podniky jsou zasaženy velmi tvrdě, u některých je to snesitelné a jiné se nacházejí někde uprostřed. Ale je všechno skutečně tak černé?

Pokračovat

Novinky v HubSpotu - únor 2020

Únor přinesl do HubSpotu hned několik zajímavých novinek, které nám zjednoduší práci. Pojďme se na ně společně podívat blíže. 

Pokračovat

Aplikace, které vám pomohou pracovat efektivně i na dálku

S ohledem na karanténní situaci posledních týdnů hledá řada firem nové možnosti, jak co nejlépe zvládnout práci na dálku a umožnit tak svým zaměstnancům práci z domova.

Pokračovat

Vytvářejte a posílejte profesionální cenové nabídky přímo z CRM

Potřebujete zákazníkovi rychle poslat profesionálně vypadající cenovou nabídku, ale trápíte se s vyplňováním dat do nevzhledné šablony v Excelu nebo Wordu, kde navíc pořád bojujete s formátováním?

Pokračovat

Novinky v HubSpotu - prosinec 2019

Jsou tady poslední novinky v HubSpotu za rok 2019.

Pokračovat

Konverze v marketingu a jak je měřit

Každý, kdo dělá online marketing, se jistě setkal s pojmem konverze. Konverze jsou alfou a omegou výkonnostního marketingu a kdo je neměří, jako by nežil.

Pokračovat

HubSpot Academy nejen pro Inbound Marketing

HubSpot Academy je skvělým místem, kde můžete čerpat nové znalosti a dovednosti v oblastech online marketingu, prodeje a péče o zákazníky. Pro uživatele platformy HubSpot zde nechybí ani praktické návody, jak vytěžit z jeho nástrojů maximum.

Pokračovat

Optimalizace obrázků pro web

Obrázek řekne více než 1 000 slov. Jak ale jednoduše optimalizovat obrázky pro váš firemní web, aniž by ho zpomalily nebo ztratily na kvalitě, a přitom kladně ovlivňovaly SEO?

Pokračovat

Call to action: tlačítka pro více konverzí

I přes vzestup všemožných moderních zařízení a postupné prostupování umělé inteligence (AI) do našich životů, se pohyb po webových stránkách stále ještě neobejde bez něčeho tak základního, jako je prosté kliknutí.

Klikat se prostě musí a my markeťáci chceme, aby naši weboví návštěvníci klikali.

Pokračovat

SEO nebo SEM - jaký je mezi nimi vlastně rozdíl?

Optimalizace pro vyhledávače patří k základním online marketingovým strategiím. Firmy s její pomocí zabírají prostor ve vyhledávačích (Google, Seznam, Yandex, Bing...), který by jinak mohl připadnout konkurenci.

Pokračovat

BANT – model pro kvalifikaci potenciálních zákazníků

BANT je metoda, kterou v padesátých letech vyvinula společnost IBM pro identifikaci obchodních příležitostí. Od té doby se z ní stala obecně uznávaná a široce používaná metoda pro kvalifikaci potenciálních zákazníků.

Pokračovat

6 marketingových metrik, se kterými zaujmete svého šéfa

Každý, kdo to myslí s marketingem vážně, potřebuje měřit obchodní přínos svých marketingových kampaní. Přičemž obchodním přínosem, prosím pěkně, není myšleno počet zobrazení reklamy ani počet prokliků.

Obchodním přínosem je myšleno to, jakou měrou se marketingové aktivity prokazatelně podílejí na obchodních výsledcích firmy

Pokračovat

Lead - co nebo kdo to je, a proč mu věnovat pozornost

Lead je potenciální zákazník, který se mezi ostatními identifikoval jako zájemce o váš produkt či nabídku. Je to potenciální zákazník stojící na samém začátku prodejního procesu.

Pojmem lead se v marketingu a obchodu označuje někdo, kdo zareagoval na marketingové aktivity firmy, čímž sám sebe označil jako zájemce o nabízený produkt.

Pokračovat

Co je landing page a jak ji optimalizovat pro více konverzí

Co je landing page

Landing page je samostatná webová stránka vytvořená speciálně jako místo, kam jsou přiváděni návštěvníci z marketingových či reklamních kampaní. Hlavním úkolem landing page je přimět návštěvníky k provedení požadované akce. V češtině se pro landing page používá označení vstupní stránka.

Pokračovat

Marketingové nástroje zdarma

Vnesli byste rádi do svého marketingu efektivitu a strategický přístup, ale při pohledu na ceník aplikací, které by vám k tomu dopomohly, jste si to raději rozmysleli?

Pokračovat

HubSpot Tutorial #1 - Založení účtu a představení CRM

Rozhodli jsme se pro vás připravit minisérii videí, ve kterých vás blíže seznámíme s HubSpotem i jeho nástroji dostupnými v jednotlivých hubech.

HubSpot CRM je jádrem celé platformy, proto vás první video provede kromě založení účtu právě CRM částí. V dalších videích si pak předvedeme, jak data z databáze využít pro marketing a prodej.

Pokračovat

Redesign webu technologické firmy [Případová studie 2019]

V loňském roce se na nás obrátil náš dlouholetý klient s požadavkem na redesign webových stránek. Kromě vizuální úpravy bylo zadáním také zkvalitnění stránek tak, aby do firmy přinášely více poptávek.

Pokračovat

Zrychlení webových stránek - ukázka

Rychlost webových stránek je stále hojně diskutované téma. Rychlost načítání webu pomáhá v SEO, pomáhá v konverzích, zlepšuje uživatelský dojem... 

Pokračovat

Tip pro B2B firmy: Víte, jaké firmy navštěvují vaše stránky?

Určitě sledujete návštěvnost svých firemních webových stránek pomocí nástroje Google Analytics. Že, ne? Tak rychle skočte na http://analytics.google.com, nainstalujte si na web měřící kód a začněte sbírat data.

Pokračovat

CRM databáze - ještě pořád uchováváte kontakty v Excelu?

Jak zpracováváte a uchováváte kontakty svých leadů a zákazníků? A dokážete je spárovat s otevřenými zakázkami a určit tak finanční hodnotu každého kontaktu?

Pokračovat

Lead generation pro začátečníky - jděte na to chytře

Známe to všichni. Sedíte pohodlně v kanceláři, jste soustředění na práci a vše vám jde pěkně od ruky.

Najednou ale zazvoní telefon…

Pokračovat

A/B testování - Co to je a jak na něj

Při vytváření marketingových materiálů se člověk nechá snadno unést. Daný materiál pak navrhne tak, jak se líbí jemu samotnému, aniž by vzal v potaz koncového uživatele/příjemce. Mnohdy pak následuje překvapení a panika, když navržená landing page, e-mail či reklama ani z daleka nepřináší očekávané výsledky.

Pokračovat

Pipeline Generation Bootcamp: Prodejní kurz o tom, jak neprodávat

V lednu letošního roku jsme jako HubSpot Partner dostali možnost zúčastnit se osmitýdenního prodejního školení vedeného obchodní legendou Danem Tyrem.

Pokračovat

HubSpot - Seznam nástrojů

Naši klienti se nás často ptají, jaké nástroje v sobě HubSpot obsahuje, aby si dokázali lépe představit, co jim jeho využití prakticky přinese.

Připravili jsme proto seznam většiny aktuálních nástrojů, které HubSpot ve svých balíčcích nabízí.

Pokračovat

Stav inboundu 2018


Společnost HubSpot každoročně provádí rozsáhlý průzkum inboundových aktivit ve firmách po celém světě.

Výsledky tohoto průzkumu následně vydává v dokumentu nazvaném Stav inboundu, kde nalezneme aktuální trendy nejen v inbound marketingu, ale také v inbound prodeji a vůbec v celé inboundové koncepci ovlivňující chod firmy napříč odděleními.

V tomto příspěvku vám přinášíme nejen přehled nejzásadnějších zjištění, ale zároveň jsme pro vás připravili český překlad tohoto průzkumu, který si můžete stáhnout níže.

Pokračovat

Persony v marketingu = Buyer Personas a jak je tvořit

Markeťačka Markéta, Obchoďák Olda a Silák Tom. Znáte je? Pravděpodobně ne, protože ve skutečnosti existují jen na papíře.

Pokračovat

Trápí vás pomalé načítání stránek? Zrychlete je v 10 krocích

Rychlost načítání stránek je v posledních letech velmi diskutované téma. Nejdříve se jednalo zejména o rychlost načítání stránek pro desktopy, ovšem s rostoucí oblíbeností mobilních zařízení a stále lepším pokrytím mobilní sítě se pozornost stále více stáčí směrem k mobilním stránkám.

Rychlost načítání webu rozhodně není důležitá jen pro ajťáky, nebo technicky zdatné jedince, kteří by se stopkami v ruce seděli před počítačem a předháněli se, kdo udělá rychlejší web.

Pokračovat

Wordpress a HTTPS - Jak na to [Snadno a rychle]

Hledáte návod, jak svůj web na Wordpressu převést z HTTP na HTTPS a jak správně nainstalovat SSL certifikát?

Pokračovat

Máte už svou jmenovku na Instagramu?

Instagram nedávno představil novou funkci tzv. nametag neboli jmenovka. Ta funguje podobně jako QR kód. Jakmile jmenovku naskenujete pomocí fotoaparátu ve vašem mobilním zařízení, dostanete se na profil daného účtu.

Pokračovat

19 nestárnoucích pravidel (direct) marketingu od Lestera Wundermana

V roce 2015 mi učarovala kniha Direct marketing: Reklama, která se zaplatí od Lestera Wundermana. Lester Wunderman je skutečný Mad Man, reklamní legenda a otec direct marketingu. Tato kniha na mě měla tenkrát tak silný vliv, že jsem vlastně i díky ní založil Buldoka s cílem pomáhat klientům přesně, jako Lester Wunderman - kreativně řešit jejich problémy, vydělávat jim peníze a zvyšovat jejich prodeje. Od té doby se k této knize alespoň jednou ročně vracím pro načerpání inspirace.

Pokračovat

5 tipů jak zvýšit návštěvnost webu v roce 2020

Webové stránky jsou důležitým marketingovým nástrojem každé firmy. A tím, že jste se na tento příspěvek proklikli i vy, usuzuji, že si tuto důležitost jistě uvědomujete. Ovšem jedna věc je stránky mít a věc druhá je přivádět na ně relevantní návštěvníky. Proto jsme pro vás připravili 5 tipů na zvýšení návštěvnosti, které můžete ihned aplikovat.

Pokračovat

Inbound marketing vs outbound marketing: Jaký je v tom rozdíl?

Inbound (příchozí) a outbound (odchozí) marketing jsou dvě protichůdné strategie. Zatímco inbound marketing se zaměřuje na přitahování potenciálních zákazníků k vaší nabídce, outbound marketing vaši nabídku křičí skrze masová média na všechny s minimální segmentací. Pokračovat

Co je SEO aneb SEO pro začátečníky

Ať už jste SEO začátečník, nebo pracujete ve firmě, kde uvažujete o zapojení SEO do vaší online strategie a nejste si jistí, co SEO vlastně je, pak je tento článek právě pro vás.

Pokračovat

Náš web nyní jede na HubSpot CMS

Většinu našich web designových projektů, náš web nevyjímaje, jsme doposud stavěli na Wordpressu.

Pokračovat

SEO nástroje, které vám zjednoduší život

Pokud jste na tom stejně jako my, tak určitě neustále přemýšlíte, jak vylepšit SEO vašich firemních stránek.

Pokračovat

Ebook, který vás provede inbound marketingem

Připravili jsme pro vás krátkého průvodce, který vám na několika stránkách představí inbound marketing.

Pokračovat

CRM systém pro malé firmy ZDARMA? Zkuste HubSpot CRM

Správný CRM (Customer Relationship Management) systém vám pomůže nejen pohodlně spravovat zákaznická data, ale také poskytne užitečné poznatky vašemu obchodnímu týmu, zpřesní vaše marketingové aktivity a odhalí skryté příležitosti, které by jinak zůstaly nevyužité.

Pokračovat

Promo video pro WC Servis s.r.o.

Náš dlouholetý klient, firma WC Servis s.r.o., letos přišel na trh se super moderním sanitárním přívěsem, který kromě toho, že je vybaven keramickými toaletami a moderní bezdotykovou technologií, tak kolem sebe dokonce šíří i WiFi signál.

Pokračovat

Buldok Marketing je nyní HubSpot Partner

Buldok Marketing letos na podzim oslaví 3 roky působení na českém trhu. Za tu dobu jsme ušli pěkný kousek cesty a hodně jsme se toho naučili o sobě i o potřebách klientů.

Pokračovat